הקטל בכבישים: גבר נהרג סמוך לצפת - שני ילדיו נפצעו בינוני

תושב העיר כבן 50 מת בהתנגשות בין רכב פרטי לרכב מסחרי. הילדים פונו למרכז הרפואי זיו. גם הנהג השני פונה לביה"ח. מהחקירה עולה שאחד מכלי הרכב סטה לנתיב הנגדי מסיבה לא ברורה

זמן צפייה: 00:22

לוקחים_את_ההגה_לידיים: תושב העיר צפת כבן 50 נהרג הלילה (שלישי) בהתנגשות חזיתית בין רכב פרטי לבין רכב מסחרי בכביש 89, סמוך לעיר. שני ילדיו, בני 12 ו-13, נפצעו בינוני ופונו למרכז הרפואי זיו. נהג הרכב השני נפצע אף הוא בינוני ופונה לקבלת טיפול בבית החולים.

מחקירת האירוע עולה כי אחד מכלי הרכב סטה לנתיב מסיבה שאינה ברורה עד כה. המשטרה הגיעה לזירת האירוע והחלה בחקירת נסיבות המקרה. נבדק מדוע סטה הרכב מהנתיב וגרם להתנגשות.

זירת התאונה בכביש 89 סמוך לצפת
זירת התאונה בכביש 89 סמוך לצפת | צילום: תיעוד מבצעי מד''א

לכתבות נוספות בחדשות 13:

"חנקו את אשתי": חשד לרצח אישה בת 33 מהפזורה הבדואית

חקירת הירי במרכול הכשר: למפגעים היה מטען נפץ קטלני ברכבם

"אין קונים לאג'נדה חברתית": למה כחלון פורש מהחיים הפוליטיים?

ניידת טיפול נמרץ
ניידת טיפול נמרץ | צילום: Shutterstock

פרמדיק מד"א שמעון ביסמוט סיפר כי "כשהגענו למקום ראינו את שני כלי הרכב עם פגיעות קשות. נהג אחד הרכבים, גבר בן 51 נלכד במושב הנהג כשהוא מחוסר הכרה עם חבלת ראש קשה, תוך כדי פעולות החילוץ המורכבות של הכיבוי הענקנו לו טיפול רפואי שכלל מתן תרופות והנשמה, לאחר פעולות החילוץ המשכנו את הטיפול הרפואי אבל מצבו היה קריטי ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו".

אמש, אדם נפצע בינוני ושלושה נוספים נפגעו קל בהתנגשות בין שני כלי רכב באזור סחנין. הארבעה פונו לבית החולים פוריה לקבלת טיפול רפואי. זמן קצר קודם לכן, אישה כבת 30 נפצעה בינוני בתאונת דרכים בכביש 70 שבצפון, סמוך לצומת חסידים.