לאחר שאשתו נהרגה בכביש 90 – האלמן נפגש עם הנהג הפוגע

בשבוע שעבר מתה רעות שוורץ בהתנגשות עם משאית. בתום השבעה ביקש בעלה לפגוש את הנהג – שזוכה ע"י המשטרה מאחריות לתאונה: "אשתי נהרגה בנסיבות טרגיות, אין סיבה שחיים של עוד בן אדם ייהרסו"

זמן צפייה: 02:27

בשבוע שעבר, כשהיא בת 27 בלבד, נהרגה רעות שוורץ בתאונת דרכים בכביש 90, שכבר זכה לכינוי "כביש הדמים" בשל הקורבנות הרבים שהוא גובה מדי שנה. רכב שנסע במסלול הנגדי בשעת דמדומים פגע בה חזיתית - והיא נהרגה במקום.

המשטרה קבעה בחקירתה כי נהג המשאית שבו התנגשה רעות אינו אשם בתאונה, ועם תום השבעה החליט עזרא, בעלה של רעות, להיפגש עם הנהג. "מהרגע הראשון היה לי ברור שאני צריך לתת לו חיבוק חם, הוא יצא לנסיעה תמימה ופשוט מצא את עצמו הורג בן אדם", הסביר עזרא את ההחלטה הלא שגרתית. "אשתי נהרגה בנסיבות טרגיות, אין סיבה שחיים של עוד בן אדם יהרסו".

עוד בחדשות 13:

כביש 90 האדום: אישה כבת 30 נהרגה בהתנגשות בין משאית ורכב

למרות ממוצע של הרוג בכל חודש – התוכנית לשדרוג כביש 90 תקועה

הנערה שנפצעה בתאונה באשקלון שבה נהרגו אחיותיה – שבה לדבר

עזרא ורעות שוורץ
עזרא ורעות שוורץ | צילום: חדשות 13

"עשה לי קצת יותר טוב, הרגשה יותר טובה. קצת הוקל לי אחרי שראיתי את הזוועה שראיתי. הם אנשים מדהימים, פשוט מדהימים", סיפר הנהג בשיחה עם חדשות 13. "סיפרתי לו מה היה שם, לא היה שום דבר שיכולתי לעשות".

עזרא מבקש כעת להשתמש באסון, כדי לנסות ולגרום לכך שרעות תהיה הקורבן האחרון בקטע הזה של הכביש. "אני רואה מסביבי את ארץ ישראל, ואת הפיתוח האדיר של ארץ ישראל, את עוצמות הבנייה של ארץ ישראל", הסביר עזרא. "אנחנו רוצים באמת להתאים את כביש 90 גם כן לעוצמות האלה".