"צנוע ואהוב על כולם": לוחם מג"ב נהרג בתאונת דרכים בצפון

סמ"ר רונן מרזוק, בן 20 מהכפר אבו סנאן, מצא את מותו בתאונה קטלנית במעורבות שלושה כלי רכב בכביש 70, בצומת ג'דיידה-מכר. שישה אנשים נוספים נפצעו. מפקד מג"ב: "לוחם מקצועי ואמיץ, מוביל ביחידתו"

סמ"ר רונן מרזוק, לוחם מג"ב שנהרג בתאונה בצומת ג'דיידה-מכר
סמ"ר רונן מרזוק, לוחם מג"ב שנהרג בתאונה בצומת ג'דיידה-מכר | צילום: דוברות המשטרה

סמ"ר רונן מרזוק, לוחם מג"ב בן 20 תושב הכפר אבו סנאן שבגליל, נהרג הבוקר (שלישי) בתאונת דרכים במעורבות שלושה כלי רכב בכביש 70, בצומת ג'דיידה-מכר. צוותי הרפואה שהוזעקו למקום מצאו אותו ללא רוח חיים ונאלצו לקבוע את מותו, ובנוסף פינו שישה פצועים, בהם פצוע קשה כבן 30 ושני פצועים באורח בינוני, למרכז הרפואי לגליל בנהריה.

הפצוע הקשה הגיע לבית החולים עם פגיעת ראש, ולאחר הכנסתו לחדר ההלם נאלצו הצוותים להרדימו ולהנשימו. כמו כן הוכנסו לחדר ההלם השניים שנפצעו באורח בינוני - אישה כבת 55 וצעיר בן 28. שלושה נערים בני 17 נפצעו באורח קל. המשטרה פתחה בחקירה לבירור נסיבות התאונה.

זירת התאונה בה נהרג רונן מרזוק בצומת ג'דיידה-מכר
זירת התאונה בה נהרג רונן מרזוק בצומת ג'דיידה-מכר | צילום: דוברות המשטרה

פרמדיק מד"א צביקה מלכיס סיפר: "מדובר בתאונה קשה עם מעורבות מספר כלי רכב. צעיר כבן 20 שכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו. חמישה נפגעים נוספים שנפגעו באורח בינוני וקל טופלו במקום התאונה ופונו לבי"ח כשמצבם יציב".

סמ''ר רונן מרזוק, לוחם מג''ב שנהרג בתאונה בצומת ג'דיידה-מכר
סמ''ר רונן מרזוק, לוחם מג''ב שנהרג בתאונה בצומת ג'דיידה-מכר | צילום: דוברות המשטרה

מדוברות המשטרה נמסר: "משמר הגבול/משטרת ישראל מרכינים את ראשם לזכרו של לוחם מג"ב (סדיר) סמ"ר רונן מרזוק ז"ל שנפל לפנות בוקר בתאונת דרכים קטלנית בכביש 70. סמ"ר רונן מרזוק, בן 20 תושב הכפר אבו סנאן הותיר אחריו אבא, אמא ושתי אחיות קטנות. התגייס למשמר הגבול במרץ 2020 ולאחר הכשרת הלוחם שובץ במג"ב צפון, במהלך שירותו ביצע את קורס היסמ"ג של החיל ושירת ביחידת שחר מג"ב צפון".

עוד נמסר בהודעת המשטרה: "מפקדיו וחבריו ליחידה מספרים על רונן ז"ל שהיה לוחם אמיץ במיוחד, שותף לפעילויות מבצעיות רבות שבהן הביא באופן אישי הישגים והצלחות ליחידה, אהוב על כולם, לוחם צנוע ושקט, מלא במוטיבציה ורצון להצליח".

סמ''ר רונן מרזוק, לוחם מג''ב שנהרג בתאונה בצומת ג'דיידה-מכר
סמ''ר רונן מרזוק, לוחם מג''ב שנהרג בתאונה בצומת ג'דיידה-מכר | צילום: דוברות המשטרה

מפקד משמר הגבול, ניצב אמיר כהן, הספיד: "רונן ז"ל היה לוחם מקצועי ואמיץ, מוביל ביחידתו ואהוב על חבריו. רק לפני כחודש במהלך פעילות מבצעית רונן עצר חשודים שברכבם נתפסו אמצעי לחימה, לאחר מרדף עיקש רונן נפצע בידו ופרק את הכתף. גם בזמן המנוחה שלו בבית רונן ז"ל היה בקשר רציף עם מפקדיו וחבריו ליחידה והגיע לבקר מדי שבוע. אני מוסר את תנחומיי למשפחת מרזוק אנחנו משפחה אחת, נמשיך לחזק וללוות אתכם לאורך כל הדרך. יהי זכרו ברוך".