תאונה קטלנית בשרון: בן 20 נהרג, בן 30 נפצע קשה

התאונה התרחשה בין משאית לשני כלי רכב בכביש 5504, סמוך למחלף אייל. צוותי רפואה שהוזעקו לזירה מצאו את הצעיר, שנהג באחד הרכבים, ללא סימני חיים, ונאלצו לקבוע את מותו. נוסע נוסף ברכב פונה לבית החולים בלינסון בהכרה מעורפלת עם חבלה רב מערכתית, נהג המשאית נפצע קל ועוכב לחקירה

זמן צפייה: 00:11

צעיר כבן 20 נהרג הבוקר (שישי) בתאונת דרכים בין משאית לשני כלי רכב בכביש 5504 בשרון, סמוך לקיבוץ ניר אליהו. צוותי רפואה שהוזעקו לזירה מצאו את הצעיר, שנהג באחד הרכבים, ללא סימני חיים, ונאלצו לקבוע את מותו. נוסע נוסף ברכב, גבר כבן 30, נפצע באורח קשה, ופונה לבית החולים בילינסון בפתח תקווה, כשהוא בהכרה מעורפלת עם חבלה רב מערכתית.

[brightcove_iframe video_id='news-flash-part-2206240728' autoplay='0' credit='תיעוד מבצעי מד"א' desc='זירת התאונה בשרון' poster='' kid='1_mo2gg64z' duration='']

בוחני התנועה של מרחב שרון במשטרה פתחו בחקירת נסיבות התאונה הקטלנית, ועיכבו לחקירה את נהג המשאית, תושב הצפון כבן 40, שנפצע באורח קל בתאונה ופונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים מאיר בכפר סבא.

זירת התאונה בכביש 5504
זירת התאונה בכביש 5504 | צילום: תיעוד מבצעי מד''א

חובשי מד"א אילת אליהו ומתן גידה סיפרו: "כשהגענו ראינו על הכביש משאית ושני כלי רכב, באחד הרכבים שהיה מעוך נלכדו הנהג ונוסע שישב לצידו , הנהג צעיר כבן 20 היה מחוסר הכרה, עם חבלה רב מערכתית קשה, הוא היה ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו, הנוסע גבר כבן 30 היה בהכרה מעורפלת, עם חבלה רב מערכתית, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים תוך חילוצו מהרכב, ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קשה. לנהג המשאית גבר כבן 50 הענקנו טיפול ראשוני במקום ופינינו אותו להמשך בדיקות כשמצבו קל. מהרכב השלישי לא היו נפגעים".

זירת התאונה בכביש 5504
זירת התאונה בכביש 5504 | צילום: דוברות המשטרה

הלילה נהרג רוכב אופנוע כבן 35 בתאונת דרכים עצמית בשדרות יצחק רבין בעפולה, לאחר שפגע בעמוד תאורה. שני נערים כבני 17 שרכבו על אופניים חשמליים נפצעו קשה כשנפגעו מרכב בכביש 57 סמוך לצומת שער חפר, לכיוון מחלף נתניה.