תאונה קטלנית בנגב: אישה כבת 40 נהרגה, ארבעה נפצעו

צוותי הרפואה שהוזעקו לזירת התאונה בכביש 25 בנגב, צפונית לצומת העולים, מצאו את האישה ללא רוח חיים ונאלצו לקבוע את מותה. הפצועים פונו לביה"ח סורוקה בב"ש כשהם במצב בינוני

זמן צפייה: 00:17

אישה כבת 40 נהרגה הלילה (שלישי), וארבעה אנשים נפצעו באורח בינוני, בתאונת דרכים בין שני כלי רכב בכביש 25 בנגב, בין באר שבע לאופקים, צפונית לצומת העולים. צוותי מד"א שהוזעקו לזירה מצאו את האישה ללא רוח חיים ונאלצו לקבוע את מותה.

הפצועים פונו לבית החולים סורוקה בבאר שבע, ובהם אישה כבת 40 עם חבלות בגפיים, אישה כבת 30 עם חבלות באגן, ושני צעירים כבני 18 ו-26. מתחקור ראשוני של השוטרים שהגיעו לזירה עלה חשד לתאונת חזית-אחור, בה התנגשו שני כלי הרכב, ובוחני תאונות הדרכים של מרחב נגב פתחו בחקירת התאונה.

פרמדיק מד"א דני שטרקמן סיפר: "מדובר בתאונה קשה, ראינו שני כלי רכב מעוכים לאחר התנגשות, אחד היה במרכז הכביש והשני עף לשולי הדרך, ברכב נסעו 3 נשים בשנות השלושים הנהגת והנוסעת היו בהכרה מלאה ויצאו מהרכב עם חבלות ובמצב בינוני, במושב האחורי נלכדה אשה בשנות השלושים, היא הייתה מחוסרת הכרה עם חבלה רב מערכתית, ביצענו בדקות רפואיות היא הייתה ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותה, מהרכב השני שהיה במרכז הכביש, יצאו הנהג כבן 26 וצעירה כבת 18 הם היו בהכרה מלאה וסבלו מחבלות. הענקנו לפצועים טיפול רפואי ופינינו אותם בדחיפות להמשך טיפול בבית חולים".