רוכב אופניים חשמליים כבן 30 נהרג מפגיעת רכב באור יהודה

צוותי מד"א הגיעו לזירת התאונה, ומצאו את הרוכב עם פגיעה רב מערכתית וללא סימני חיים – וקבעו את מותו במקום. כביש 412 נחסם לתנועה בצומת הסמוך לכניסה לעיר לשעה קלה

זמן צפייה: 00:09

רוכב אופניים חשמליים כבן 30 נהרג הלילה (שבת) מפגיעת רכב באור יהודה. צוות מד"א הגיע לזירה ומצא אותו עם פגיעה רב מערכתית וללא סימני חיים - וקבע את מותו במקום. נהג הרכב נבדק ולא נזקק לטיפול רפואי. כביש 412 בסמוך לצומת אור יהודה נחסם לתנועה לשעה קלה.

פרמדיקית מד"א ענבר עדני, שהגיעה לזירת התאונה, סיפרה: "כשהגענו למקום ראינו גבר כבן 30 שוכב על הכביש ובסמוך אופניים חשמליים מעוכים, הוא היה מחוסר הכרה עם חבלה רב מערכתית קשה, הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו בדיקות רפואית שבסופן נאלצנו לקבוע את מותו. נהג הרכב גסר כבן 50 לא נזקק לטיפול".

אתמול לפנות בוקר נהרג צעיר בן 25, כתוצאה מתאונת דרכים עצמית של רכב פרטי בכביש 431, סמוך למחלף ראשונים. צוות מד"א העניק לו טיפול רפואי, ביצע בו פעולות החייאה ולבסוף קבע את מותו במקום. כמו כן, שלושה פצועים במצב קל עד בינוני פונו לבית החולים אסף הרופא.

עוד בחדשות 13:

בן 25 נהרג בתאונת דרכים בכביש 431; שלושה נוספים נפצעו

חשד לפגע וברח בנגב: נהג בן 70 נהרג מפגיעת משאית

הקטל בכבישים: רוכב אופנוע בן 43 נהרג מפגיעת רכב ליד רחובות

זירת התאונה שבה נהרג רוכב אופניים באור יהודה
זירת התאונה שבה נהרג רוכב אופניים באור יהודה | צילום: תיעוד מבצעי מד''א

יממה קודם לכן נהרג צעיר בן 30 נהרג בתאונת דרכים בין שני כלי רכב בכביש 5 מברקן לאורנית. צוות מד"א העניק לו במקום טיפול רפואי, ביצע בו פעולות החייאה וקבע אותו מותו במקום. שלושה בני אדם נוספים פונו, בסיוע כוח רפואה של צה"ל, לבית החולים.

באותו הלילה נהרג אלעד רמות, רוכב אופנוע בן 44 ממושב רמת צבי שבגליל, לאחר שהחליק בכביש 716 סמוך לעין חרוד. צוות מד"א שהגיע למקום פינה אותו לבית החולים העמק כשמצבו אנוש, תוך ביצוע פעולות החייאה, שם לאחר זמן קצר נאלץ הצוות הרפואי לקבוע את מותו. שוטרי משטרת ישראל ובוחני תאונות דרכים הגיעו למקום ופתחו בחקירת הארוע. מבדיקה ראשונה עולה כי רוכב האופנוע איבד שליטה בעקומה, החליק והתנגש במעקה הבטיחות.

מוקדם יותר השבוע נהרג גבר כבן 50 ועשרה בני אדם נפצעו בתאונת דרכים בין משאית למיניבוס בכביש 40 סמוך לקרית מלאכי. ההרוג נלכד בחלקו הקדמי של המיניבוס כתוצאה מההתנגשות ומותו נקבע במקום עם הגעת צוות החירום של מד"א.

רוכב אופנוע נהרג בכביש 40
רוכב אופנוע נהרג בכביש 40 | צילום: תיעוד מבצעי מד''א

ביום שני נהרג ניר יוחאי שמעון, רוכב אופנוע בן 43 מפגיעת רכב סמוך לרחובות. צוות מד"א שהגיע למקום מצא אותו ללא רוח חיים ונאלץ לקבוע את מותו. המשטרה חוקרת את נסיבות האירוע. מדובר בהרוג השלישי בדרכים תוך יממה.

שמעון, תושב גדרה, היה נשוי ואב לשלושה. הוא שירת בשב"ס במשך 21 שנים, ביחידת "נחשון". הוא נהרג כשהיה בדרכו לבית משפט השלום בלוד, לצורך עבודתו.