הקטל בכבישים: רוכב אופנוע בן 43 נהרג מפגיעת רכב ליד רחובות

צוות מד"א שהגיע לזירה בכביש 40 מצא את הגבר, תושב גדרה ששירת בשב"ס, ללא סימני חיים ונאלץ לקבוע את מותו. המשטרה חוקרת את נסיבות האירוע. מדובר בהרוג השלישי בדרכים תוך יממה

זמן צפייה: 00:16

הקטל בכבישים: ניר יוחאי שמעון, רוכב אופנוע בן 43 נהרג הבוקר (שני) מפגיעת רכב סמוך לרחובות. צוות מד"א שהגיע למקום מצא אותו ללא רוח חיים ונאלץ לקבוע את מותו. המשטרה חוקרת את נסיבות האירוע. מדובר בהרוג השלישי בדרכים תוך יממה.

שמעון, תושב גדרה, היה נשוי ואב לשלושה. הוא שירת בשב"ס במשך 21 שנים, ביחידת "נחשון". הוא נהרג כשהיה בדרכו לבית משפט השלום בלוד, לצורך עבודתו.

חובש מד"א, עדן סיני, סיפר: "כשהגענו למקום, ראינו על הכביש אופנוע ובסמוך שכב גבר כבן 40 עם חבלה רב מערכתית קשה. ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

בהלת הקורונה: כך מגיבים הישראלים בתאילנד לדרישה לשהות בבידוד

פאודה בכרם התימנים: הפקת ענק של "נטפליקס" מגיעה לתל אביב

רוכב אופנוע נהרג בכביש 40
רוכב אופנוע נהרג בכביש 40 | צילום: תיעוד מבצעי מד''א

אתמול, כזכור, נהג רכב פרטי כבן 70 נהרג בתאונה בכביש 80, סמוך לצומת תל-ערד, לאחר שנפגע ממשאית. המשטרה חיפשה אחר הנהג הפוגע, שלא נמצא בזירת התאונה, והסגיר את עצמו כעבור מספר שעות בתחנת המשטרה בערוער.

חובש רפואת חירום במד"א, אחמד אבו ג׳ודה, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו גבר לכוד ברכב הפרטי כשהוא מחוסר הכרה. לאחר פעולות חילוץ של לוחמי האש ביצענו בו פעולות החייאה, אך הוא סבל מפגיעה רב מערכתית קשה ונאלצנו לקבוע את מותו. נפגעת נוספת בתאונה טופלה על ידינו, ופינינו אותה לביה"ח במצב קל".

רוכב אופנוע נהרג בכביש 40
רוכב אופנוע נהרג בכביש 40 | צילום: תיעוד מבצעי מד''א

זמן קצר לאחר מכן, נהרג רוכב אופנוע בן 25 מפגיעת רכב, במחסום מכבים, סמוך למודיעין. צוות מד"א שהגיע למקום מצא אותו ללא רוח חיים ונאלץ לקבוע את מותו.