הקטל בכבישים: רוכב אופנוע כבן 44 נהרג בתאונה עצמית בצפון

אלעד רמות, ממושב רמת צבי שבגליל, החליק בכביש 716 סמוך לעין חרוד ופונה לבית החולים העמק בעפולה במצב קריטי עם פגיעה רב מערכתית, שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו

זמן צפייה: 00:16

אלעד רמות, רוכב אופנוע בן 44 ממושב רמת צבי שבגליל, נהרג הלילה (חמישי) לאחר שהחליק בכביש 716 סמוך לעין חרוד. צוות מד"א שהגיע למקום פינה אותו לבית החולים העמק כשמצבו אנוש, תוך ביצוע פעולות החייאה, שם לאחר זמן קצר נאלץ הצוות הרפואי לקבוע את מותו. שוטרי משטרת ישראל ובוחני תאונות דרכים הגיעו למקום ופתחו בחקירת הארוע. מבדיקה ראשונה עולה כי רוכב האופנוע איבד שליטה בעקומה, החליק והתנגש במעקה הבטיחות.

פרמדיק מד"א, רומן בלמן, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו על הכביש גבר כבן 40 ובסמוך אופנוע, הוא היה מחוסר הכרה וסבל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל פעולות החייאה מתקדמות, ופינינו אותו בדחיפות לבית החולים כשמצבו קריטי".

אמש נהרג גבר כבן 50 ועשרה בני אדם נפצעו בתאונת דרכים בין משאית למיניבוס בכביש 40 סמוך לקרית מלאכי. ההרוג נלכד בחלקו הקדמי של המיניבוס כתוצאה מההתנגשות ומותו נקבע במקום עם הגעת צוות החירום של מד"א.

זירת תאונת הדרכים בצומת קסטינה, בה נהרג אדם אחד ונפצעו עשרה
זירת תאונת הדרכים בצומת קסטינה, בה נהרג אדם אחד ונפצעו עשרה | צילום: משטרת ישראל

ביום שני האחרון נהרג ניר יוחאי שמעון, רוכב אופנוע בן 43, מפגיעת רכב סמוך לרחובות. צוות מד"א שהגיע למקום מצא אותו ללא רוח חיים ונאלץ לקבוע את מותו. שמעון היה ההרוג השלישי בתאונות דרכים באותה יממה. שמעון, תושב גדרה, היה נשוי ואב לשלושה. הוא שירת בשב"ס במשך 21 שנים, ביחידת "נחשון". הוא נהרג כשהיה בדרכו לבית משפט השלום בלוד, לצורך עבודתו.

חובש מד"א, עדן סיני, סיפר: "כשהגענו למקום, ראינו על הכביש אופנוע ובסמוך שכב גבר כבן 40 עם חבלה רב מערכתית קשה. ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו".

כאמור, זמן קצר לפני כן נהרג רוכב אופנוע בן 25 מפגיעת רכב, במחסום מכבים, סמוך למודיעין. כמו כן, נהרג כם נהג רכב פרטי כבן 70 בתאונה בכביש 80, סמוך לצומת תל-ערד, לאחר שנפגע ממשאית. המשטרה חיפשה אחר הנהג הפוגע, שלא נמצא בזירת התאונה, והסגיר את עצמו כעבור מספר שעות בתחנת המשטרה בערוער.