חשד: צעיר שנהג שיכור גרם לתאונה חזיתית, בת 21 נהרגה

טל היימן, בת 21 ששירתה כקצינת נפגעים בצה"ל, מתה מפצעיה בבית החולים סורוקה בבאר שבע לאחר שביום שישי היא נפצעה אנושות בתאונת דרכים. על-פי החשד, צעיר שנהג בגילופין ברכב אחר סטה מנתיבו והתנגש במכוניתה חזיתית

טל היימן
טל היימן | צילום: באדיבות המשפחה

בבית החולים סורוקה בבאר שבע מתה מפצעיה היום (שני) טל היימן, בת 21 מקיבוץ בית קמה. היימן, קצינת נפגעים בצה"ל, נפגעה אנושות ביום שישי בתאונת דרכים חזיתית בין צומת קמה לצומת שדה צבי. על-פי החשד, צעיר שנהג בהשפעת אלכוהול סטה מהנתיב והתנגש ברכב שבו היא נסעה.

התאונה אירעה בין שני כלי רכב סמוך לכיכר הכניסה לבית קמה. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית חולים סורוקה ארבעה פצועים, מהם צעירה כבת 25 במצב אנוש, שחולצה מהרכב עם חבלה רב מערכתית, ושלושה פצועים במצב בינוני, גבר כבן 47 עם חבלות בפנים ובגפיים, צעירה כבת 21 עם חבלות בבטן ובחזה וצעיר כבן 22 עם חבלות בחזה ובבטן.

התאונה על גשר פארן
התאונה על גשר פארן | צילום: נדב אילון מועצה אזורית ערבה תיכונה/ יחידת חילוץ ערבה

ביום שבת נהרגו 4 בני אדם בתאונה חזיתית סמוך למושב פארן שבערבה. במשטרה בודקים אם אחד הנהגים שהיה מעורב בתאונה הקטלנית היה תחת השפעת אלכוהול. בתיעוד מהרכב של אחד הנהגים נראה בקבוק וויסקי מסוג גלנמורנג'י. עדי ראייה שהגיעו למקום אמרו כי מהנהג נדף ריח חריף של אלכוהול. עם זאת, יש לציין כי החשד בשלב זה הוא שהנהג שבא מהכיוון השני סטה מהנתיב. התיעוד הועבר למשטרה וכעת נבדק אם יש קשר בין הימצאות הבקבוק לתאונה הקשה.

מאיה קדוש, נהרגה בתאונה בכביש הערבה
מאיה קדוש, נהרגה בתאונה בכביש הערבה | צילום: בהסכמת המשפחה

מאיה קדוש, תושבת באר שבע, נהרגה בתאונה בכביש הערבה, שבה נהרגו עוד שלושה בני משפחה אחת. היא הותירה אחריה בעל ושני ילדים - בן 12 ובת 8. אחותה, דני מיכיטן, אמרה בכאב: "רכב סטה מול הרכב שלה ושל חבר של המשפחה. זה כביש מוות שאני רוכבת בו על אופנועים ונזהרת בו 200 אחוז. הכביש הזה לקח מספיק חיים והמדינה חייבת לעשות משהו. להפסיק להשאיר משפחות וילדים שכולים".