בתום שעות של חיפושים: נמצאה גופת גבר שטבע ליד חופי הרצליה

בן ה-50 טבע למוות לאחר שנכנס לרחוץ בים עם אישה נוספת והשניים נסחפו. האישה מצאה את דרכה לחוף והזעיקה עזרה. אחרי חיפושים, בשעות הבוקר משו את גופתו וצוות מד"א נאלץ לקבוע את מותו במקום

זמן צפייה: 00:20

גבר כבן 50 טבע הלילה (שבת) למוות סמוך לחוף סידני עלי בהרצליה. בתום שעות של חיפושים, גופתו נמשתה מהמים, וצוות מד"א שהוזעק למקום נאלץ לקבוע את מותו. הגבר נכנס בשעות הלילה לרחוץ בים עם אישה נוספת והשניים נסחפו. האישה מצאה את דרכה לחוף, דיווחה על גבר שנעדר בים והזעיקה עזרה.

פרמדיק מד"א תומר גוסמן סיפר כי "בשעות הלילה התקבל במוקד מד"א דיווח על גבר ואישה שנכנסו למים ונסחפו. האישה שהצליחה לצאת התקשרה לדווח על האירוע, סיפרה שהגבר נעדר במים. במשך שעות ארוכות בוצעו סריקות בים על מנת לאתר אותו. לפנות בוקר הוא אותר בסמוך לקו החוף כשהוא מחוסר הכרה ללא סימני חיים ולאחר בדיקות רפואיות לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

"משבר זמני": בחזרה ליזמים שסגרו את העסק – ועברו לעבוד בסופר

הפוסט, השיחה – וההתקפלות: מאחורי הקלעים של המו"מ עם המסעדנים

שיא חדש: 1,929 נדבקים חדשים ביממה; עליה במספר החולים הקשים

מד''א בחוף בהרצליה
מד''א בחוף בהרצליה | צילום: תיעוד מבצעי מד''א

לפני כשבועיים טבע למוות של מיכאל בן זיקרי, תושב אשדוד בן 45, באגן זיקים כשהציל ארבעה קרובי משפחה תושבי המועצה המקומית חורה, בהם אישה כבת 40, נערה בת 14, ילד בן עשר וילדה בת שבע, שחולצו במצב קל. לאחר שמיכאל בן זיקרי לא יצא מן המים, הגיעו כוחות גדולים במטרה לאתרו, וכאמור הוא אותר ללא רוח חיים.

המועצה האזורית חוף אשקלון גידרה וסגרה את האגם. זאת, לאחר הביקורת שנמתחה על כך שמבקרים מתרחצים בו למרות הסיכון. למרות האסון, הרוחצים המשיכו להיכנס לאגם המסוכן לרחצה. ממועצת חוף אשקלון נמסר בתגובה: "לצערנו אירע מקרה טביעה באגם הסמוך לחוף זיקים, אגם אשר הרחצה בו אסורה. במקום מוצב שילוט האוסר בפירוש את הכניסה לאגם ומתריע בפני הסכנה הטמונה בכך".