בתוך שעות: 2 הרוגים בתאונות שונות בבקעת הירדן ובתל אביב

תושב עיסאוויה כבן 30 נהרג בכביש 90 בעקבות התנגשות עם משאית, שהנהג שלה נפצע קל. מאוחר יותר, רוכב אופנוע בשנות ה-20 לחייו נהרג מפגיעת רכב בכביש איילון, מתחת למחלף וולפסון

זמן צפייה: 00:34

לוקחים_את_ההגה_לידיים: בתוך שעות, שני בני אדם נהרגו בתאונות קטלניות. תושב עיסאוויה כבן 30 נהרג הלילה (ראשון) בהתנגשות עם משאית בכביש 90, סמוך למפגש הבקעה לכיוון דרום. מאוחר יותר, רוכב אופנוע בשנות ה-20 נהרג מפגיעת רכב בכביש 20 לכיוון צפון, מתחת למחלף וולפסון.

בתאונה בכביש 90, בן ה-30 נלכד במכוניתו שעלתה באש. לאחר שחולץ, צוותי מגן דוד אדום נאלצו לקבוע את מותו. בתאונה נפצע קל גם נהג המשאית, גבר בשנות ה-50 לחייו, ופונה לבית החולים העמק. מחקירה ראשונית עלה כי הרכב סטה מהנתיב והתנגש חזיתית במשאית שנסעה בכביש הנגדי.

פראמדיק מד"א רומן בלמן, שהגיע לזירת התאונה, סיפר: "המראה היה קשה, ראינו על הכביש רכב שעולה באש ובתוכו נלכד הנהג. בסמוך הייתה משאית עם פגיעה קלה ונהג המשאית חילץ את עצמו מהרכב כשהוא פצוע קל מחבלות. לאחר שכוחות הכיבוי סיימו לכבות את האש ברכב וניתן היה להתקרב, הבחנו בנהג - גבר בשנות השלושים. הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו. נהג המשאית, גבר בשנות החמישים, סבל מחבלות קלות. הוא פונה לבית החולים במצב קל".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >> 

כריך, פרי או קערת קורנפלקס: "מבחן ארוחת הבוקר" יוצא לדרך

איילת שקד: "אפשרות ממשלת האחדות מתה; מצפה מבן גביר לפרוש"

סיפורה של הכנסייה שהצילה את יהודי בולגריה מהשמדה בשואה

התאונה בכביש 90 שבה גבר כבן 30 נהרג בהתנגשות
התאונה בכביש 90 שבה גבר כבן 30 נהרג בהתנגשות | צילום: תיעוד מבצעי מד''א

בתאונה בכביש איילון, כאמור, רוכב האופנוע נפגע מרכב, וצוותי מד"א שהגיעו לזירה איתרו אותו עם פגיעה רב מערכתית קשה ללא סימני חיים, ונאלצו לקבוע את מותו. פראמדיק מד"א, יזהר ברוך, סיפר: "מדובר בתאונה קשה מאוד, רוכב האופנוע בשנות ה-20 שכב על הכביש במרחק רב מהאופנוע כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעות קשות בכל חלקי גופו, ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו. נהג הרכב שהיה מעורב בתאונה נבדק בשטח ולא נזקק לפינוי לבית החולים".

זירת תאונת הדרכים בכביש 20
זירת תאונת הדרכים בכביש 20 | צילום: דוברות מד''א

פחות מ-24 שעות לפני כן, באותו הכביש, צעיר בן 22 נהרג בתאונת דרכים לאחר שהתנגש עם הרכב שלו בסלע בצד הדרך. צוותים של מגן דוד אדום שהגיעו לזירה איתרו אותו מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה וללא סימני חיים, ונאלצו לקבוע את מותו במקום. כוחות משטרה פתחו בחקירת נסיבות התאונה.

פרמדיק מד"א בריאן בן דוד סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את נהג הרכב לכוד ברכבו כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. במקביל לפעולות החילוץ של לוחמי האש ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו בשטח".

תאונת הדרכים בכביש 90
תאונת הדרכים בכביש 90 | צילום: אדיר אשכנזי