שכח תיק עם 20 אלף שקלים - ברכבת

לאחר שמיהר לרדת בתחנת הרכבת, הבין הרב מאיר כי שכח על הקרון את תיקו - בו לא פחות מ-20 אלף שקלים

הרב מאיר עם מנהל התחנה והפקח

בכל יום נוסע הרב מאיר רפאל חי ביטון ברכבת מתחנת קרית חיים לתחנת חיפה חוף הכרמל, אך אתמול (שני) עבר נסיעה שלא יישכח. בתיק שנשא עמו הרב אתמול, היו 20 אלף שקלים. כשהגיע לתחנה מיהר הרב מאיר לצאת, ובהיסח דעת שכח את התיק ובו סכום הכסף הגדול - ברכבת שהמשיכה בנסיעתה.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לפייסבוק רשת

לאחר שהבין כי שכח את התיק פנה הרב בלחץ למנהל התחנה שהרים טלפון לפקח ברכבת. "הייתי ממש בלחץ שהתיק לא יחזור, אבל הם פעלו ממש מהר", סיפר. "מנהל התחנה הושיב אותי לכוס קפה והרגיע אותי, ופעל להחזיר את התיק במהרה. במשך 40 דקות חיפש הפקח את התיק - ולבסוף מצא אותו והשיב אותו לבעליו.

"עשיתי את העבודה שלי, אני באמת ובתמים חושב שעשיתי את העבודה שלי", סיפר הפקח הנבוך. "אמרתי למנהל שאני באמצע ביקורת ושאחפש כשאסיים. הוא התקשר אלי שוב ואמר לי שמדובר בתיק חשוב ושיש בו הרבה כסף".

הפקח סיפר כי הרכבת הייתה מלאה בתיקים ועל כן לקחו לו 40 דקות למצוא את התיק האבוד. "התחלתי לשאול נוסע נוסע אם זה התיק שלו", הוא תיאר. "אחרי ארבעה קרונות שאלתי על איזה תיק - ואחרי שזיהיתי שזה התיק דיווחתי כי נמצא האבדה. פקחים עושים את כל המאמצים לאתר אבדות, בכיף ובאהבה אני עושה את זה".