"דרך חיים עבורי": צופית גרנט מספרת על צום המיצים שהציל אותה

אשת התקשורת פתחה בדיאטת ניקוי רעלים שנויה במחלוקת, שעזרה לה להתמודד עם כאבי ראש קשים ועייפות. כעת, היא מאמינה מכל הלב שזו התשובה הבריאה והנכונה ביותר. "הרגשתי כמו בתוך חבית רעל"

זמן צפייה: 06:38

ה"דיטוקס", ניקוי הרעלים, הוא טרנד עולמי שזוכה לביקורת חריפה מצד רופאים וגם מצד דיאטנים קליניים, במסגרתו תועדו פגיעות בריאותיות מצומות של פירות וירקות ואף קפיצה במשקל לאחר חזרה לתזונה רגילה. אשת התקשורת צופית גרנט, גילתה את ניקוי הרעלים אחרי חודשים של כאבי ראש קשים, עייפות - וחשש מדיכאון. פוסט שכתבה בפייסבוק בשבחי השיטה, גרף תגובות רבות על הדיאטה השנויה במחלוקת - שמבחינתה הפכה לדרך חיים.

"על פניו הכול היה בסדר, הייתי מטפלת בכל העולם ואשתו, וקמה עם כאב ראש ברמה משתקת, לא מצליחה לדבר במשך עשרים דקות", סיפרה. התחושה הייתה שאני פשוט מתעוררת בתוך חבית של רעל, וכעת הבוקר שלי מתחיל בלי כאב ראש, אני חושבת על זה ברמה של דרך חיים".

לכתבות נוספות בחדשות 13: 

פרץ גבר על שמולי ושפיר בסיבוב הראשון – ונבחר לראשות העבודה

"מבקש סליחה": אחרי חמש שנים – רוצח מוחמד אבו חדיר מביע חרטה

בין שני ההורים: כך נראים הגירושים מנקודת מבטם של הילדים

שייק לניקוי רעלים
שייק לניקוי רעלים | צילום: החדשות 13

בזמן הצילומים לעונה האחרונה של "אבודים" ועם פעילויות ההתנדבות הרבות שלה, גרנט הפסיקה בתהליך הניקוי, עד שהכאבים בשילוב עם מנטורים - החזירו אותה לטענתה למסלול. כעת, היא מאמינה מכל הלב שזו התשובה עבור הכאבים - ולא רק עבורה. "הייתי אצל רופאים רבים ומצאו אצלי שתי פריצות דיסק בצוואר, ציסטה ובחילות - והדבר הכי חזק שהרגשתי זה שלא משנה לאן אלך, אם אני לא הולכת להתחבר לרצון שלי לחיות מבפנים זה לא יקרה".

"יום אחד קמתי, לקחתי את ההורמונים - וזרקתי לפח", תיארה. "אני מחוברת לכל כך הרבה מקומות ותחלואה חברתית, אני רואה איך הרפואה הקונבנציונלית לוקחת אנשים חולים והופכת אותם לחולים מאוד. כמות הרעלים שאנשים מכניסים עם כל התרופות שהם לוקחים - מי צריך להאריך חיים כשהחיים באיכות כל כך נמוכה?".