בעלי טונה ויליגר: "ארומה ת"א מטשטשת את הבעיה, לא שייך אלינו"

אחרי ששני אנשים אושפזו עקב אכילת טונה בסניף של רשת בתי הקפה, בעלי החברה שסיפקה את הדג לסניף האשים את ארומה ת"א בהתנהלות לא תקינה, ודרש שמשרד הבריאות יבהיר שהבעיה לא הייתה במוצר

זמן צפייה: 01:01

הרעלת הטונה בארומה תל אביב: שני אנשים אושפזו אתמול (שלישי) אחרי שאכלו טונה בסניף הרשת בדרך בגין בעיר. ממרח הטונה "ויליגר", שככל הנראה הוחזק בסניף בתנאי תברואה ירודים, הגיע מקבוצת "נטו" שבבעלות משפחת עזרא. דודי עזרא, בעלי החברה, שוחח עם חדשות 13 והאשים את ארומה תל אביב באחריות לאירועים וטשטוש הבעיה.

"הבעיה היא בהתנהלות הסניף, לא בטונה 'ויליגר' שלנו", אמר עזרא. "הם כנראה הכינו סלט טונה, השאירו אותו הרבה זמן בחוץ ואחר כך עשו טייק אווי. הבעיה היא בסלט ולא בטונה, המוצר תקין לחלוטין ואין שום בעיה איתו", הוסיף עזרא, והאשים: "'ארומה' מודעים לזה, הם עכשיו עושים יופי של יחסי ציבור אבל הם מודעים לזה. כרגע הם מטשטשים את הבעיה שלהם, זה לא יגיע אלינו".

כתבות נוספות בנושא >>

השימוע לארומה ת"א אחרי הרעלת הטונה: המקרר לא עבד כשורה

הרעלת הטונה בארומה ת"א: "אכלתי תוך 10 דקות ומיד חשתי צריבה"

ההרעלה בארומה ת"א: פשיטה בוצעה בסניף – שימוע ייערך לרשת

מוצר שנלקח לבדיקה
מוצר שנלקח לבדיקה | צילום: דוברות משרד הבריאות

בשימוע שערך משרד הבריאות לרשת "ארומה תל אביב" מוקדם יותר היום עלה כי הטיפול בטונה לא היה תקין וכי המקרר לא עבד כשורה. "משרד הבריאות צריך לתת הבהרה על הסיפור הזה. מי שלא היה בסדר זה 'ארומה', לא הטונה", דרש עזרא. "אנחנו לא מנהלים בתי קפה, אנחנו מוכרים חומרי גלם לכל העולם. אנחנו עושים בדיקות באופן שוטף ואין שום בעיה של היסטמין במוצרים שלנו".

משרד הבריאות מסר כי בבירור שערך עלה כי הטיפול בטונה לא היה תקין, והודיע לנציגי העסק שיוכלו לפתוח אותו מחדש רק אחרי תיקון הליקויים שעלו בשימוע. עוד נמסר כי המשרד ממשיך לבדוק את האירוע ברמה המקומית וברמה הארצית וממתין לתוצאות המעבדה המדויקות של הטונה שהייתה בשימוש בסניף, שיגיעו מחר בבוקר.