רשויות הבריאות בארה״ב: אין צורך כרגע במנת חיסון שלישית

לאחר דיונים של משרד הבריאות האמריקני עם בכירי "פייזר", הוחלט כי אין צורך בשלב זה במנה נוספת לאלו שקיבלו כבר שתיים. "דרוש עוד מידע ואולי עוד כמה חודשים כדי לקבל החלטה"

זמן צפייה: 00:18

משרד הבריאות האמריקני הודיע הלילה (שלישי) כי לאחר פגישה עם בכירי חברת "פייזר" הוחלט כי בשלב זה אין צורך במנת חיסון שלישית לאלו שכבר חוסנו בצורה מלאה בשתי מנות. הפגישה נערכה בין המדען הראשי של חברת התרופות לבין מדענים בכירים בממשל האמריקאי.

הפגישה נערכה על רקע הבלבול והדעות הסותרות בנוגע למנה השלישית של החיסון, כאשר רבים טוענים שהיא אינה הכרחית בשלב זה. בכירים אמרו לאחר הפגישה כי "יידרש עוד מידע בנושא, ואולי בעוד מספר חודשים נוכל לדעת טוב יותר על מנת לקבל החלטה בנושא". בד בבד, 35,000 מאומתים התגלו אתמול במדינה, הקפיצה הכי גדולה מאז חודש מאי.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

נתונים שהוצגו למשרד הבריאות: מחלימים מוגנים יותר ממחוסנים

אש מודה: פרסמנו נתונים שגויים על שיעור החיוביים במשך שבועות

הרצוג שוחח עם ארדואן: "מייחסים חשיבות רבה לדיאלוג רציף"

על רקע הדברים, בישראל הוחלט השבוע כי כן תינתן מנה שלישית במטרה לחזק את הנוגדנים נגד הנגיף - בתור התחלה, היא תינתן רק עבור קשישים בבתי אבות ואוכלוסיות בסיכון, שייקבעו על פי פרמטרים של גיל ומחלות רקע.

עד כה, מאז פרוץ המגפה, דווחו בעולם על מעל 188 מיליון מאומתים, ולאחרונה עבר רף המתים את סף הארבעה מיליון ועמד כרגע על 4,055,871 מתים ברחבי העולם. ארה"ב היא המדינה עם מספר המאומתים הגבוה ביותר - 34,766,404 נכון להיום, ואחריה הודו עם מעל ל-30 מיליון נדבקים.