החיוך מאיסטנבול: כך הפכה טורקיה ליעד פופולרי לציפוי שיניים

ישראלים רבים רוצים לחייך בפה מלא ביטחון - אך המחירים בישראל עומדים על עשרות אלפי שקלים. לכן, חברות תיווך מציעות דילים לטיפולים אלה - בחצי מהמחיר. "לא חייכתי במשך שנים"

זמן צפייה: 12:42

כל אלה שלא מחייכים בפה מלא, שמתביישים בחיוך שלהם, יכולים להבין את הכמיהה לשיניים צחורות, ישרות, כאלה שמאפשרות צחוק משוחרר, לבן ואסתטי. אלא שחיוך הוליוודי בישראל יקר מאוד להשיג. המחירים עומדים על בין 60 ל-80 אלף שקלים. לכן, רבים טסים לטורקיה, על מנת לעשות ציפוי שיניים - במחירי רצפה. "לפני הציפוי, לא חייכתי במשך שנים. הייתי צריכה להתאמן על החיוך שלי, איך עושים את זה נכון", סיפרה הדס ג'רפי שעשתה טיפול כזה לאחרונה.

לקוחה נוספת של הטיפולים הללו היא תמי כהן. כהן הגיעה למרפאה באיסטנבול באמצעות חברות תיווך ישראלית. ראשית, היא עברה בדיקה אצל רופא שיניים בישראל ונמצאה מתאימה לטיפול - ציפוי זירקוניה לכל הפה. "אני רוצה שיניים לבנות. כל הזמן חלמתי על זה, אני עובדת עם ציבור וחשוב לי לחייך", אמרה כהן.

לכתבות נוספות בחדשות 13:

"מכרה זהב מודיעיני": טורקיה עצרה את אחותו של אל-בגדאדי

ברלין ואתונה אאוט – טורקיה אין: יעד הנדל"ן החדש של הישראלים

מפלה לארדואן: האופוזיציה ניצחה בבחירות באיסטנבול – פעם נוספת

מרפאת שיניים בטורקיה
מרפאת שיניים בטורקיה | צילום: חדשות 13

שלוש שעות אחרי שנחתה באיסטנבול, כהן כבר על הכיסא לטיפול של ארבע שעות. השיניים שלה נמדדו, ותמונות תלת מימדיות נשלחו אונליין למעבדה באינסטבול. השיניים שלה יעברו כאן היום שיוף והיא תצא בערב למלון עם כתרים זמניים. אחרי ארבע ימים הציפוי יהיה מוכן.

אלי דונמז, מנכ"ל דיזנהאוז מדיקל": "מכיוון בארץ המחירים מאוד מאוד גבוהים. אנחנו מציעים בתוך החבילה טיסות של טורקיש איירליינס, הסעות וי-איי-פי, בית מלון חמישה כוכבים - בחצי מהמחיר בישראל". רופאי השיניים בארץ מתנגדים, בעיקר למודל שבו אנשים מגיעים לטורקיה כתיירים בלי ביטוח מיוחד ובלי בדיקה מקדימה בארץ.