"מעולם לא דמיינו סיטואציה כזו": נעלמו פאות המיועדות לחולות סרטן באיכילוב

בית החולים דיווח כי למעלה מ-10 פאות ממחסן המיועד לחולות אונקולוגיות בבית החולים נעלמו. שווי כל פאה יכול להגיע לאלפי עד עשרות אלפי שקלים, ומחלקת הביטחון של בית החולים החלה בבדיקה אחר פרטי המקרה. פרופ' עידו וולף, מנהל המערך האונקולוגי באיכילוב, אמר: "אנחנו נערכים להמשיך את פעילות המספרה וקוראים למי שיכולה לתרום פיאה עבור החולות"

זמן צפייה: 00:33

בית החולים "איכילוב" דיווח היום (שני) כי למעלה מ-10 פאות ממחסן המיועד לחולות אונקולוגיות בבית החולים נעלמו. מחלקת הביטחון של בית החולים החלה בבדיקה אחר פרטי המקרה. כמו כן, ביה"ח קרא לכל מי שיכול לתרום שיער ולתרום פיאות עבור החולות.

מהמערך האונקולוגי של בית החולים נמסר בתגובה: "אכן נעלמו למעלה מ-10 פיאות מהמספרה של המערך האונקולוגי עבור חולות סרטן. מדובר בפיאות שנתרמו על ידי מחלימות. שווי כל פאה יכול להגיע לאלפי עד עשרות אלפי שקלים. לצערנו, אין לנו מידע מי לקח ולהיכן ומתי. נשמח לקבל תרומה של פיאות עבור החולות".

פרופ׳ עידו וולף, מנהל המערך האונקולוגי
פרופ׳ עידו וולף, מנהל המערך האונקולוגי | צילום: מתוך פייסבוק - איכילוב - המרכז הרפואי ת''א

פרופסור עידו וולף, מנהל המערך האונקולוגי באיכילוב הוסיף: "מעולם לא דמיינו סיטואציה כזו שפיאות שנתרמו עבור חולות סרטן ממחלימות יעלמו מהמספרה. היום קרה לי משהו שאני לא חושב שקרה אי פעם. הסתבר לנו היום, שפאות שיש לנו במכון האונקולוגי לטובת חולות סרטן - נעלמו".

"קצת משונה. מדובר בפאות משומשות, שנתרמו לנו על ידי נשים טובות שרצו לעזור ועכשיו הן אינן פה. אין לנו מושג מה קרה, הפעלנו את הביטחון והם מנסים לברר מה קרה. אני מקווה שנוכל למצוא מהר מאוד תחליף ואני מקווה שאנשים טובים יעזרו לנו להשלים את החסר. אנחנו נערכים להמשיך את פעילות המספרה ההתנדבותית וקוראים למי שיכולה לתרום פיאה עבור החולות".