אלרעי פרייס: "לא צריך לנהל את המגפה לפי מספר החולים הקשים"

ראש שירותי בריאות הציבור אמרה בריאיון לחדשות 13 כי יש לשנות את הגישה ולפעול אחרת מול מדדי התחלואה. על השיח האלים שספגה בשבועות האחרונים: "קיבלתי לחצן מצוקה בעקבות איומים שקיבלתי"

זמן צפייה: 09:42

ראש שירותי בריאות הציבור, שרון אלרעי פרייס, אמרה הערב (שישי) בריאיון לחדשות 13 כי יש לשנות את הגישה הנהוגה להבין את מדדי התחלואה ולפעול לפיהם. "צריך להתמודד עם המגפה הזו לפי מספר המאומתים ולא לפי מספר החולים הקשים. אחרת נגיע למצב שלא נוכל להתמודד איתו".

פרייס התייחסה לכך שהייתה בדעת מיעוט בהצבעה האחרונה על הרחבת החיסון לבני ה-50. "דעתי הייתה שצריך קודם לחסן יותר אוכולוסיות בסיכון, לקבל מידע נוסף ולחסן יותר בהדרגתיות". בנוסף, אמרה פרייס כי היא בעד חיסון ילדים בבתי הספר בניגוד לדעתה של שרת החינוך. "בית ספר הוא מקום ראוי לבצע בו חיסונים, אני בעד לחסן בכל מקום שאפשר", אמרה פרייס.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

רשמית: יולי 2021 הוא החודש החם ביותר שתועד אי פעם

הורוביץ קיבל מנת חיסון שלישית: "בפתיחת השנה נחסן בבתי הספר"

מקרון ייעדר מכנס האו"ם לגזענות – "חושש מהצהרות אנטישמיות"

שרון ארעי פרייס
ד''ר אלרעי פרייס בוועדת החוקה | צילום: דוברות הכנסת, נועם מושקוביץ

פרייס התייחסה בראיון לשבוע הקשה שעבר עליה, לנוכח ההתבטאות החריגה כלפיה בוועדת החוקה. "מדובר בעליית מדרגה שקשה לתאר. זה בסדר אם אנשים חושבים דברים שונים אבל הפך לפוגעני, אלים ומזלזל". אמרה פרייס והוסיפה ביקורת נגד יו"ר הוועדה, גלעד קריב: "ציפיתי ממנו שברגע ששמע את הקללה נגדי, לעצור את הדיון למצוא את מי שקילל ולהרחיק אותו". עוד הוסיפה פרייס כי ניתן לה לחצן מצוקה אם תרגיש מאוימת.

עוד אמרה פרייס כי "צריך לתת זמן לכלי החזק ביותר שלנו נגד המגפה - החיסון", ובמקביל, לעודד את מי שלא התחסן עד כה. "יש עוד מיליון אנשים שלא התחסנו ולא כולם מכחישי קורונה אלא חרדים, ערבים וקשיי יום שלא מקבלים את המידע על החיסון".