טרגדיה באופקים: בן 58 מת מקורונה – שבועיים אחרי אימו

שמחה ממן בת ה-79 נדבקה בנגיף, והלכה לעולמה בחג הסוכות. בנה, שמואל ממן, אובחן גם הוא - והיום נקבע מותו. קרוב משפחתם סיפר: "היו אנשים צנועים שתמיד עזרו לאחרים"

זמן צפייה: 02:05

שמואל רפאל ממן, בן 58 מאופקים, מת היום (רביעי) כתוצאה מנגיף הקורונה. זאת, שבועיים בלבד לאחר שאימו הלכה לעולמה - לאחר שאובחנה גם היא בנגיף. האם, שמחה ממן בת 79, אושפזה בסוכות בבית החולים וכעבור ימים ספורים נקבע מותה. אב המשפחה נפטר לפני חצי שנה ממחלה וזיהום.

יואב בוחבוט, הגיס והחתן, סיפר: "שמחה הייתה אישה צדיקה שעשתה הכול למען הילדים שלה. צנועה, תמיד הייתה עוזרת לאנשים. שמעון היה בחור שקט צנוע, מאמין. כולם אהבו אותו. הוא תמיד עזר לאחרים".

עוד בחדשות 13:

1,165 נדבקים חדשים אובחנו אתמול – 3% מהבדיקות חיוביות

11 בשלב המכריע: כמה קרובות חברות התרופות למציאת חיסון לנגיף?

גורמים בסביבת רה"מ: יישקל עוצר לילי כדי למנוע התקהלויות

שמחה ושמואל רפאל ממן, אם ובת במתו מקורונה בהפרש של שבועיים
שמחה ושמואל רפאל ממן, אם ובת במתו מקורונה בהפרש של שבועיים | צילום: אריאל עידן, אתר המגזין

הבוקר עדכן משרד הבריאות כי אתמול אובחנו 1,165 נדבקים חדשים בקורונה, וכעת מניין החולים הפעילים עומד על 21,010 מתוכם 591 במצב קשה, בהם 229 מונשמים ו-159 במצב בינוני. מספר מקרי המוות מסיבוכי המחלה עומד על 2,278, בעוד יותר מ-283 אלף כבר החלימו. כמו כן, אתמול בוצעו כ-41 אלף בדיקות, מתוכן 3% בלבד היו חיוביות.

אמש התריעו גורמים בסביבת ראש הממשלה בנימין נתניהו כי תישקל האפשרות להטיל עוצר לילי, כדי למנוע התקהלויות אסורות. יש לציין כי מדובר ברעיון שרחוק כרגע מיישום, והוא תלוי בעלייה בתחלואה.