הרעלת ה"נייס גאי" המזוהם: נקבע מותו של בן 31

גבר שהשתמש בסם החשוד כי זוהם ברעל עכברים וחומר נוגד הקרשה, נפטר בבית החולים רמב"ם לאחר שסבל מדימום מוחי נרחב. סעיף החשד נגד השניים שנעצרו ישתנה לגרימת מוות בקלות דעת

זמן צפייה: 00:26

גבר בן 31 נפטר הערב (שני) בבית החולים רמב"ם, לאחר שככל הנראה השתמש בסם מסוג "נייס גאי" שזוהם ברעל עכברים ובחומרים נוגדי קרישה. הגבר אושפז לפני שלושה ימים בטיפול נמרץ של מחלקת נוירוכירורגיה ונפטר לאחר שסבל מדימום מוחי נרחב והיה מחוסר הכרה במשך זמן האשפוז. ברמב"ם מאושפזים עדיין 6 חולים במצב קל-בינוני עם תופעות של דימומים מאיברי גוף שונים עקב נטילת הסם בימים האחרונים.

כזכור, בשבת פרסמנו בחדשות 13 כי 12 צעירים אושפזו במצב במהלך סוף השבוע בבתי חולים בצפון, לאחר שהשתמשו בסם המזוהם. משרד הבריאות העביר לכל חדרי המיון בישראל בקשה להיות עירניים לתופעה ולדווח על כל מקרה. המשטרה פתחה בחקירת המקרים ועצרה עד כה שני חשודים, תושבי הצפון, בני 27 ו-31. בעקבות מותו של הגבר היום, סעיף החשד נגדם ישתנה לגרימת מוות בקלות דעת.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

עימותים בשכם: פלסטינים ביצעו ירי חי – 2 לוחמי מג"ב נפצעו קל

אחרי יותר מ-3 שבועות: קבינט הקורונה יתכנס ביום ראשון הבא

בכיר בצבא האיראני: "הקמנו 6 צבאות שפועלים מחוץ לגבולותנו"

ברמב"ם זיהו אנשי המרכז הארצי למידע בהרעלות ביום חמישי את התופעה של אשפוז חולים על רקע דימומים. ד"ר יעל לוריא, מנהלת מרכז המידע להרעלות, הסבירה כי תופעה דומה דווחה בארה"ב בשנת 2018.