בעקבות ההידבקות של תמנו-שטה: ניסנקורן וזמיר נכנסו לבידוד

לאחר ששרת העלייה והקליטה הודיעה כי אובחנה חיובית לנגיף נכנסו לבידוד שרי המשפטים והתיירות, לצד ח"כית נוספת מכחול לבן • מחצות: 2 חולים מתו מסיבוכי המחלה. אתמול אובחנו 962 מקרים חדשים

זמן צפייה: 05:51

שר המשפטים אבי ניסנקורן ושר התיירות אסף זמיר נכנסו היום (ראשון) לבידוד - זאת לאחר שהתברר כי היו במגע עם שרת העלייה והקליטה פנינה תמנו-שטה, שאתמול הודיעה כי נדבקה בקורונה. נוסף אליהם, נודע גם כי חברות הכנסת תהלה פרידמן (כחול לבן) ואיילת שקד (ימינה) ייכנסו גם כן לבידוד. בשבוע שעבר נפגשה השרה מכחול לבן עם ראשי רשויות בצפון, אך עדיין לא ברור אם גם חלק מהנוכחים בפגישה זו יצטרכו להיכנס לבידוד.

כאמור, אתמול הודיעה השרה תמנו-שטה כי נדבקה בקורונה. בחשבון הטוויטר שלה כתבה: "בסוף השבוע לא חשתי בטוב, על כן בבוקר יום ראשון נבדקתי בבדיקת קורונה ונמצאתי חיובית לנגיף". לדבריה, "משרד הבריאות מבצע כעת את החקירות האפדימיולוגיות כדי לעדכן בהנחיות את כל מי שהיה בסביבתי".

כתבות נוספות בחדשות 13 > >

גמזו: "לא אשנה עמדתי בנושא אומן – בטוח שתתקבל ההחלטה הנכונה"

ילד בן 7 בחינוך מיוחד הוכה בצורה אכזרית במלון קורונה

סערה בציבור החרדי עקב החלטת ראש העיר בת ים למנוע גישה לחופים

בתוך כך, משרד הבריאות פרסם הבוקר את נתוני הקורונה בישראל. על פי הנתונים, אתמול אובחנו 962 ישראלים חיוביים לקורונה. נוסף עליהם מחצות אובחנו 275 ישראלים חדשים. כמו כן, מחצות שני חולים נוספים מתו מסיבוכי המגפה. אתמול נערכו 13,245 בדיקות, כששיעור הבדיקות החיוביות עמד על 7.7%.

מאז פרץ הנגיף אובחנו 103,274 ישראלים חיוביים לקורונה, מהם 21,914 נשאים פעילים. מניין המתים מסיבוכי המחלה עומד על 839. 411 ישראלים במצב קשה, מהם 116 מונשמים. עד כה, החלימו 80,521.