יותר מ-100 אורחים במלון דן סובלים מהרעלה: "מקיאים פה בכל מקום"

האורחים שלקו מדווחים על כאבי בטן חזקים, שלשולים, הקאות וכאבי שרירים, ומספרים כי הם שוכבים במיטה ולא מסוגלים לצאת מהחדר. חלק מהאורחים פונו לקבלת טיפול רפואי במרפאות בעיר ובבית החולים יוספטל. ממלון דן נמסר: "שלחנו דגימות מהמזון לבדיקה ואנו נמצאים בקשר שוטף עם משרד הבריאות"

חדר האוכל במלון דן הבוקר
חדר האוכל במלון דן הבוקר | צילום: אלון אלימלך

יותר מ-100 אורחים במלון דן שבאילת סובלים מהרעלה, כך דווח הבוקר (רביעי) להנהלת המלון. הארוחים מדווחים על כאבי בטן חזקים, שלשולים, הקאות וכאבי שרירים לדבריהם, הם שוכבים במיטה ולא מסוגלים לצאת מהחדר. חלק מהאורחים פונו לקבלת טיפול רפואי במרפאות וכמה מהם אף פונו לבית החולים יוספטל בעיר.

אחת האורחות סיפרה: "אנשים מקיאים בכל מקום. אני מאוכזבת, כואבת ומתוסכלת. שילמנו ממיטב כספנו ובחרנו במלון יוקרה ודבר כזה קרה. היה כאן אתמול בלאגן וצרחות בקבלה, אנשים הפכו פה את המקום. תחושה קשה".

2 Large
מלון דן אילת

ממלון דן אילת נמסר בתגובה: "אנו מצרים מאוד על שכמה מאורחי המלון נזקקו לטיפול. לפי המידע שיש בידינו מדובר ב-15 אורחים. יודגש כי בית החולים יוסטפל קבע כי כל אורחי המלון שהיו בטיפול לא סבלו מהרעלת קיבה. שלחנו דגימות מהמזון לבדיקה ואנו נמצאים בקשר שוטף עם משרד הבריאות. המלון נמצא בתפוסה מלאה ואנו מאחלים בריאות לכולם".