ליצמן החלים מקורונה: "נוכחתי לעבודה המסורה של צוותי הרפואה"

שבועיים וחצי לאחר שהשר ורעייתו אובחנו, שר הבריאות נמצא שלילי לנגיף, ויחזור לשגרת עבודה מלאה. "התבשרתי על החלמה מלאה, קורא לאזרחי ישראל להמשיך לשמור על הוראות משרד הבריאות"

יעקב ליצמן
יעקב ליצמן | צילום: רויטרס

מגפת הקורונה: כשבועיים וחצי לאחר ששר הבריאות יעקב ליצמן ורעייתו אובחנו חולים בקורונה, משרד הבריאות מסר היום (שני) שהשר נמצא שלילי לנגיף ולמעשה החלים. עוד נמסר כי הוא ימשיך בשגרת עבודה מלאה.

"התבשרתי על החלמה מלאה מהנגיף ברוך השם", ציין ליצמן. "זו היתה בשבילי הזדמנות נאותה להיווכח אישית בעבודתם המסורה של צוותי הרפואה היקרים שלנו. תודתי לכל מי שהתעניין ודאג לשלומי".

השר גם קרא לאזרחי ישראל להמשיך לשמור על הנחיות משרד הבריאות וציין כי "ההקלות שניתנו מותנות בשמירה קפדנית של הציבור על ההגבלות הקיימות. רק בדרך זו נוכל לנצח את נגיף קורונה, למען כלל אזרחי ישראל ובריאותם".

שר הבריאות יעקב ליצמן על נגיף הקורונה
שר הבריאות יעקב ליצמן על נגיף הקורונה | צילום: חדשות 13

כזכור, בעקבות הידבקות השר ליצמן, שורה של בכירים עמם נועד מרגע הידבקותו ועד לאבחון המחלה נאלצו להיכנס לבידוד. בהם, גם ראש הממשלה בנימין נתניהו, מנכ"ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב, ראש המוסד יוסי כהן, פרופ' סיגל סדצקי ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות, ונוספים.