נמשך ההסגר על בני ברק: מאות שוטרים חוסמים הכניסות והיציאות

התחבורה הבין-עירונית המובילה לעיר הופסקה; סמוטריץ': "צמצום התחבורה - הכרח למען הציבור והנהגים" • המשטרה נערכת לליל הסדר, ומתכוננת למבצע שימנע יציאה של משפחות לערים חרדיות אחרות

זמן צפייה: 01:08

מגפת הקורונה: ההסגר על בני ברק נמשך הבוקר (ראשון), כאשר מאות שוטרים חוסמים את הכניסות והיציאות לעיר ב-80 נקודות. בתוך כך, התחבורה הבין-עירונית המובילה לבני ברק הופסקה, ורק ארבעה קווים ימשיכו לפעול בתוך תחומי העיר בלבד.

במשרד התחבורה הודיעו כי העלייה והנסיעה באוטובוס תותר במסכה בלבד, ושתי השורות הסמוכות לנהג יישארו ריקות. הקווים הפנימיים בעיר - 2,3,5,11 - יפעלו במתכונת כזו שקווים 2 ו-5 לא יגיעו לקניון איילון. שאר הקווים שעוברים בעיר ומגיעים לערים נוספות באזור, יעקפו את ציר ז'בוטינסקי דרך אם המושבות - ללא עצירה בתחנות בתחומי בני ברק.

לכתבות נוספות בנושא >> 

"העסק בשליטה": כך הצליחה קריית יערים החרדית לבלום את הקורונה

הדיירת ה-5 מ"משען" שמתה מקורונה: ניצולת שואה, רופאה במקצועה

מניין מקרי המוות בישראל עלה ל-44; מספר הנדבקים – 7,851

המשטרה אוכפת את ההסגר בבני ברק
המשטרה אוכפת את ההסגר בבני ברק | צילום: דוברות המשטרה

"הצמצום בתחבורה הציבורית בעיר בני ברק זה הכרח שאנו מבצעים בהתאם להנחיות המל"ל, למען בריאות הציבור והנהגים", אמר שר התחבורה בצלאל סמוטריץ'. "זו תקופה מורכבת. בעזרת ה', נצמצם את התחלואה ונחזור לפעילות מלאה בקרוב".

לאורך השבת לא נרשמו אירועים חריגים בעיר, למעט התקהלויות בודדות שפוזרו על ידי המשטרה. כעת, נערכת המשטרה לליל הסדר, זאת משום שמבחינתה ערב החג זהו הסיכון העיקרי. משטרת ישראל מתכננת למבצע אכיפה חסר תקדים שימנע יציאה של משפחות מבני ברק לירושלים ולערים חרדיות אחרות. במקביל, נעשות פעולות שמטרתן להוציא את החולים מבני ברק לטיפול רפואי במלוניות.

במשרד הבריאות דורשים להטיל הסגר על יישובים וריכוזי חרדיים נוספים, בין היתר עולה החשש מהתפרצות הנגיף באלעד, טבריה ושכונות חרדיות בירושלים.

המשטרה אוכפת את ההסגר בבני ברק
המשטרה אוכפת את ההסגר בבני ברק | צילום: דוברות המשטרה
המשטרה אוכפת את ההסגר בבני ברק
המשטרה אוכפת את ההסגר בבני ברק | צילום: דוברות המשטרה