ח"כ ביטן החלים מקורונה: "מודים לכולם על הדאגה והתפילות"

חבר הכנסת שאושפז במצב קשה בבית החולים שיבא לאחר שנדבק בנגיף, הועבר למחלקת שיקום. ממשפחתו ומהמרכז הרפואי נמסר כי בשל הסגר הצפוי והעלייה בתחלואה לא ניתן יהיה לבקרו

זמן צפייה: 00:20

משפחתו של חבר הכנסת דוד ביטן ובית החולים שיבא תל השומר עדכנו היום (רביעי) כי הוא החלים מקורונה. כעת, הוא הוערב למחלקת שיקום, אך בעקבות הסגר הצפוי ועליית התחלואה לא ניתן יהיה לבקרו בזמן הקרוב למעט קרבה ראשונה. מטעם המשפחה נמסר כי היא "המשפחה מודה לצוות הרפואי על הטיפול המסור ולכולם על הדאגה והתפילות הרבות להחלמתו של דוד".

אתמול הועבר ביטן לטיפול נמרץ, לקבלת טיפול תרופתי שהיה זקוק לו והצריך השגחה. זאת למרות שבתחילת השבוע נמסר מטעם המשפחה ובית החולים כי חל שיפור משמעותי במצבו של חבר הכנסת, וכי הוא נותק ממכונת הלב ריאה אליה היה מחובר במהלך השבועיים האחרונים. "חבר הכנסת חש בטוב וממשיך להיות מאושפז בטיפול נמרץ קורונה", נכתב אז בהודעה.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

טרם הידוק הסגר: 8,164 נדבקים חדשים; כמיליון וחצי חוסנו עד כה

ההחלטות שלא התקבלו: כך ישראל הגיעה לסגר מהודק בפעם השלישית

הממשלה אישרה: סגר מלא מחמישי בחצות – למשך שבועיים

זאת, לאחר שבשבוע שעבר עדכנה משפחתו של ביטן כי חל שיפור במצבו של חבר הכנסת, אשר אושפז בבית החולים לאחר שחלה החמרה במצבו. אז ביטן עדיין היה מחובר למכונת אקמו, אולם הצליח לתקשר עם סביבתו. ביטן אושפז במחלקה לטיפול נמרץ כמה ימים אחרי שאובחן חיובי לנגיף הקורונה, משום שלא חש בטוב וסבל מקשיי נשימה בעקבות מחלתו.

בשל הידבקותו, חברי הכנסת מיקי זוהר, חיים כץ, אופיר כץ, אתי עטייה ועומר ינקלביץ' נכנסו לבידוד. ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש עימו גם הוא, אך לא נכנס לבידוד בטענה כי הפגישה הייתה קצרה והשניים שמרו על מרחק של שני מטרים אחד מהשני.