מיתוג מחדש: פייסבוק הכריזה על השם החדש - Meta

לאחר מספר סערות שטלטלו את החברה, הכריז מארק צוקרברג על השינוי הדרמטי בכנס מיוחד ובשידור ישיר. עוד הודיע על תוכניות להקמת "מטאוורס" - מרחב וירטואלי מיוחד שיקשר בין אנשים

זמן צפייה: 02:10

בכנס מיוחד שנערך הערב (חמישי) הכריז מנכ"ל פייסבוק מארק צוקרברג על שמה החדש של החברה: Meta. "מעכשיו נהיה קודם מטא, ולא פייסבוק. אנחנו רוצים שמטא יהיה העתיד שלנו, אנחנו רוצים לשנות את העולם. אני גאה במה שיצרנו".

"כולם יכולים להיות ביחד וליצור הזדמנויות חדשות", אמר מנכ"ל החברה. "זה העתיד שיעשה על ידינו ויביא אותנו לחיות בצורה אחרת. אני מקדיש שעות של אנרגיה בחברה הזאת, יותר מכל חברה אחרת בעולם. אם אתם רואים את עצמכם בעתיד הזה - תצטרפו אלינו".

עוד תיאר צוקרברג את תוכניותיה של ענקית הרשתות החברתיות בתחום המציאות המדומה ועל המרחב הווירטואלי, ה"מטאוורס" שיוקם. מדובר על מרחב וירטואלי שיוכלו להכנס אליו מספר אנשים בו-זמנית דרך משקפי מציאות מדומה (VR) וליצור מרחב משותף. לדבריו, המרחב "יוצר חוויה של נוכחות, רואים את הבעות פניהם, שפת גופם, ניתן לשנות את המיקומים שרוצים".

"יש מלתחה שלמה לכל מיני אירועים. אפשר לעצב את הבית הוירטואלי שלכם, את מקום העבודה כמו שאתם רוצים. יש אפשרות לחזור בזמן בהיסטוריה כדי ללמוד איך התרחשו דברים, ללמוד על הגלקסיה, על ביולוגיה".