מעקב מדגמי על דיווחים ובדיקות לעובדי ההוראה: נפתר המשבר בין המורים למשרד החינוך

ראשי מערכת החינוך הגיעו להסכמות עם הסתדרות המורים אשר יאפשרו את הפעלת הלימודים במתווה בטוח יותר. כמ כן, בדיקה על ידי נאמן קורונה בבית הספר תיחשב כבדיקה מוסדית ובחינוך המיוחד יחולקו לתלמידים בדיקות לביצוע על פי החלטת ההורים

זמן צפייה: 04:21

סוף למשבר: משרד החינוך והסתדרות המורים סיכמו הערב (ראשון) על התאמות במתווה שיאפשרו הפעלה בטוחה יותר של מערכת החינוך. לפי ההסכמות בדיקות יחולקו לכלל עובדי ההוראה ובדיקה ע"י נאמן קורונה בית ספרי/ישובי תוכר כבדיקה מוסדית.

כמו כן, בחינוך המיוחד יתקיימו בדיקות, למעט תלמידים הלומדים במוסדות חינוך מיוחד עם מוגבלות שכלית התפתחותית, הפרעות נפשיות, מוגבלות פיזית קשה ותלמידים על הרצף האוטיסטי. גם לתלמידים אלו יחולקו בדיקות לביצוע על פי החלטת הורים.

עוד תתקיים בקרה על דיווחי הורים באמצעות בדיקות מדגמיות של דיווחי הפורטל, משרד החינוך יעדכן את הסתדרות המורים במספר הדיווחים בפורטל הורים, ונקבעו פגישות מעקב עם מנכ"לית המשרד.

כזכור, ביום שישי האריך בית הדין לעבודה את הצו האוסר למורים לשבות עד יום שני בבוקר לפחות. לצד זאת, בית הדין הורה להסתדרות המורים להמשיך את המשא ומתן מול משרד החינוך, כאשר עד מחר בשעה 10:00 צריכים הצדדים להגיש עמדה לבית הדין לעבודה.

בית הדין לעבודה הוציא ביום חמישי בלילה צו מניעה לשביתת הפתע של ארגון הסתדרות המורים שעליה הכריזה מזכ"לית הסתדרות המורים יפה בן-דוד למורים, זאת בעקבות החלטתם של ראש הממשלה נפתלי בנט ושר הבריאות ניצן הורוביץ לבטל את מתווה הבידודים לתלמידים.