אמה של הנערה שנפגעה מינית ממורתה: "ניסתה להתאבד"

התלמידה, בת 14 וחצי, שעל-פי החשד נפגעה מינית על-ידי מורתה בבית ספר לחינוך מיוחד בצפון, מאושפזת במצב נפשי ירוד. אמה אמרה: "לא מצליחים להכיל את מה שהבת שלי עברה. לא אנוח עד שהצדק ייעשה"

זמן צפייה: 00:51

אימה של הנערה בת ה-14 וחצי מצפון הארץ, שעל פי החשד התמודדה עם עבירות מין ממושכות מצד מורתה בבית הספר לחינוך מיוחד, דיברה הערב (שבת) לראשונה במהדורה המרכזית.

על פי החשד, המורה ביצעה בתלמידה, שבכיתה ט', מגע מיני אינטימי שעלול להיקבע כעבירת אינוס. בעימות שהתקיים בחמישי האחרון בין המורה לנערה, התלמידה, שסובלת מבעיות רגשיות, אמרה שנקשרה למורה והתאהבה בה. המורה לא רק שלא עצרה את היחסים האלה, אלא לקחה חלק פעיל בקשר, כולל דרישת תמונות ושיחות טלפון שנבדקות במשטרה.

בשלב זה נבדק מדוע מערכת היחסים הלכה והתהדקה והמורה לא עצרה זאת או עירבה גורמים נוספים, ואם ידעו בבית הספר, ולמה לא פעלו בנושא. מעצרה של המורה הוארך עד ליום שני.

האם סיפרה הערב כי הם "בסערת רגשות מאוד קשה". לדבריה, "אנחנו לא מצליחים להכיל את כל מה שהבת שלי עברה. לא אנוח עד שהצדק ייעשה והיא (המורה) תקבל את הדין. הבת שלי הייתה בעימות, וזה עשה לה סערת רגשות. היא התאהבה במורה שלה, היא נסתה להתאבד, היא מאושפזת במצב נפשי ירוד. כולם מטפלים בה ותומכים בה. הבת הבינה שהיא הקורבן".

עו"ד שני אלקובי סיפרה: "בשבוע האחרון הגשנו חומר רב המעיד באופן חד-משמעי כי התקיים קשר בין המורה לתלמידה ובוצעו עבירות מין חמורות. אנחנו בטוחות שיוגש בתיק הזה כתב אישום חמור".