שאשא ביטון וליברמן סיכמו: הגנים ייכללו בבתי הספר של החופש הגדול

שרת החינוך ושר האוצר החליטו כי התוכנית שהחלה לפני מספר שני וכללה רק את כיתות א'-ג', תתוקצב גם השנה לילדי הגנים. "התוכנית נותנת מענה חינוכי לילדים ובמקביל מחזקת ומעודדת תעסוקה של הורים צעירים"

Students In Israel Return To School Under Strict Covid 19 Measures
כיתה בבית ספר (אילוסטרציה) | צילום: רויטרס

שרת החינוך יפעת שאשא ביטון ושר האוצר אביגדור ליברמן סיכמו היום (שלישי) כי גם גני הילדים ייכללו השנה בתוכנית "בית הספר של החופש הגדול". התוכנית, שהחלה לפני מספר שנים וכללה במקור את כיתות א'-ג' בלבד, הורחבה בשנתיים האחרונות של הקורונה גם לגני הילדים, וכאמור תתוקצב גם בשנה הנוכחית.

שאשא ביטון אמרה על ההחלטה: "ילדי הגנים חייבים להיות חלק מבתי הספר של החופש הגדול. לכן, לא הסכמנו לוותר והצלחנו להכניס אותם גם לתוכנית של החופש הקרוב. לא נשאיר את ילדי הגנים מאחור, ונוודא שבשנה הבאה הם יוכנסו לבסיס התקציב, כמו כיתות א'-ג'".

שרת החינוך יפעת שאשא ביטון
שרת החינוך יפעת שאשא ביטון

שר האוצר ליברמן אמר: "בתי הספר של החופש הגדול נותנים מענה חינוכי לילדים ובמקביל מחזקים ומעודדים תעסוקה של הורים צעירים ומשפחות במעמד הביניים".

שר האוצר אביגדור ליברמן | צילום: סיון שחור, ענבה, לע''מ

כזכור, התוכנית שהייתה במקור מיועדת לתלמידי כיתות א'-ג' הורחבה בתקופת הקורונה גם לילדי הגנים, כדי להשלים את הימים שהפסידו הילדים בעקבות התפרצות המגפה, יחד עם תקצוב מיוחד. עם הסרת מגבלות הקורונה, עלה לדיון המשך תקצוב התוכנית לילדי הגנים.