לאחר הסערה: הילדה שהושארה בתחתונים תועבר לבית ספר אחר

בעקבות פניות לראש עיריית פתח תקווה ואחראי תיק החינוך בעיר, הוחלט כי בת ה-7 תמשיך את לימודיה במוסד חינוכי אחר בעיר. ח"כ יואל רזבוזוב שסייע בתהליך: "הדבר החשוב ביותר - רווחת הילדה"

זמן צפייה: 03:47

הילדה בת השבע מפתח תקווה, שאולצה להישאר בבית הספר בחולצה ותחתונים בלבד, תועבר לבית ספר אחר בעיר - כך נודע היום (חמישי).

בעקבות פניית האם לח״כ יואל רזבוזוב, ולאחר שחבר הכנסת פנה לראש עיריית פתח תקווה ולאחראי תיק החינוך בעיר, הוחלט כי כבר ביום ראשון תעבור התלמידה לבית הספר החדש.

הילדה שנדרשה לפשוט את שמלתה ולהישאר בתחתונים בבית ספר בפתח תקווה
הילדה שנדרשה לפשוט את שמלתה ולהישאר בתחתונים בבית ספר בפתח תקווה

ח״כ רזבוזוב: "אני מודה לראש העיר מר רמי גרינברג ולסגנו מר רון כץ, על הטיפול והמענה המהיר לפנייתי. לפני כל דבר אחר, הדבר החשוב ביותר כרגע הוא רווחתה וטובתה האישית של התלמידה. אני מקווה שהיא תוכל לשוב לשגרת הלימודים בבית ספרה החדש מהר ככל האפשר".

מהעירייה נמסר: "גורמי החינוך בעירייה, לרבות עובדי השירות הפסיכולוגי בחינוך היסודי, מלווים את המשפחה וידאגו למלא את כל הצרכים הפדגוגים והאישיים כדי שהמעבר יהיה מוצלח ופורה. המעבר נעשה בתיאום הגורמים במשרד החינוך ובתיאום עם הורי התלמידה".

חזרה לבית הספר בימי קורונה
בית ספר (אילוסטרציה) | צילום: חדשות 13

המורה שהורתה לתלמידה בכיתתה להחליף בגדים הגיבה אתמול לסערה. היא טוענת כי "התקשרתי לאמא היא אמרה שיש לה מכנסיים מתחת לשמלה הילדה הגיעה חזרה לכיתה עם החולצה, השיעור המשיך כרגיל, הילדה לא הראתה מצוקה. ילדה נבונה, יודעת את קוד הלבוש של בית הספר. הבינה באופן מיידי שהשמלה לא מתאימה".

"כשהילדה סיימה את בית הספר היא יצאה לשער כדי לפגוש את האם", סיפרה, "האם חיכתה לה בשער וכשראתה את הילדה החלה בצעקות רמות. כשראיתי שיש צעקות הסתכלתי סביבי לא הבנתי במי מדובר. ניגשתי לשער וניסיתי לשוחח בצורה נעימה, אך האם החזיקה בחוזקה את הילדה וצעקה עלי".

אמה של הילדה סיפרה לחדשות 13 על התקרית: "לקחתי את הילדה והייתי בשוק שהיא כמעט ערומה, והתחלתי לצעוק. ראיתי שהיא בשוק והיא מתחילה לבכות. היא לא רוצה לדבר על המקרה הזה, היא לא רוצה ללכת לבית הספר, היא אמרה שהשפילו, והתעללו, והילדים ממש צחקו".