יו"ר ארגון המורים קורא למרד ברפורמת הבגרויות: "אל תשתפו פעולה"

בסרטון למורים הצהיר רן ארז על עליית מדרגה בהתנגדות הארגון לרפורמת הבגרויות של שרת החינוך, לאחר שלא הובטח למורים שתנאי השכר והעבודה שלהם יישמרו. ארז הודיע כי המורים לא ישתתפו בהשתלמויות הנוגעות לרפורמה החדשה: "אנחנו נצליח"

זמן צפייה: 01:10

יו"ר ארגון המורים רן ארז קרא הערב (ראשון) למרד ברפורמת בחינות הבגרות שמקדמת שרת החינוך יפעת שאשא-ביטון, והורה למורים שלא לשתף פעולה עם התוכנית, זאת לאחר שלא הובטח למורים שתנאי השכר והעבודה של שלהם יישמרו.

"זה כחודש ימים מנסה שרת החינוך לקדם תוכנית ניסיונית של ביטול בחינות הבגרות והחלפתן בעבודות אינטרדיסציפלינריות של ארבעה מקצועות הומניים", אמר ארז, "התוכנית הזו תביא אסון על מערכת החינוך על מוריה ותלמידיה. היא תפגע קשות בערכים ובזהות הישראלית שלנו כעם. לכן ארגון המורים ניסה לשכנע את שרת החינוך שלא ללכת בדרך הזאת, או לעשות הכל כדי להקטין את הנזקים - ללא הצלחה".

"לכן אנחנו מתחילים לפעול", הוסיף ארז, "ממחר אף אחד לא משתתף יותר בתוכניות של השתלמויות הנוגעות לרפורמה הזאת. אף אחד לא משתתף בשיחות ובקשר כלשהו עם המפמ"רים בכל מה שנוגע לתוכנית הניסיונית של ביטול בחינות הבגרות והחלפת תוכנית הלימודים. אנחנו נצליח".