העיצומים נמשכים: גם מחר הלימודים יחלו ב-10:00

הלימודים בגני הילדים, בבתיה"ס היסודיים ובחטיבות הביניים יחלו אחרי שביתה בת שעתיים בכל הארץ - מלבד החינוך המיוחד. מזכ"לית הסתדרות המורים, יפה בן דוד, אמרה כי היא מעוניינת להקדים את השיחות עם שר האוצר ליברמן ליום רביעי במקום ראשון: "חבל על הזמן, מוכנים לשבת עד שייצא עשן לבן"

זמן צפייה: 00:43

הסתדרות המורים ממשיכה בעיצומים: הלימודים בכל הארץ גם מחר (שלישי) יחלו בשעה 10:00. מזכ"לית ההסתדרות, יפה בן-דוד, מסרה היום כי "חבל על הזמן, אני קוראת לשר האוצר, אביגדור ליברמן, להגיע בעצמו למשא ומתן כבר ברביעי הקרוב".

כיתה
כיתה בבית ספר | צילום: דוד כהן, פלאש 90

כאמור, הלימודים בכל הארץ, בכל מוסדות החינוך – בגני הילדים, בבתי הספר היסודיים, בחטיבות הביניים ובאולפנים – יחלו מחר באיחור, מלבד במוסדות החינוך המיוחד, שם יתקיימו הלימודים כרגיל. הסתדרות המורים הודיעה כי תמשיך בעיצומים עד שתונח הצעה קונקרטית של האוצר, תוך קריאה לאביגדור ליברמן לא להמתין ליום ראשון, אלא להכנס למו"מ כבר ברביעי, בהשתתפות משרד החינוך והסתדרות המורים.

מזכ"לית הסתדרת המורים, יפה בן-דוד, אמרה: "אנחנו מנהלים כבר חצי שנה מו"מ עם פקידי האוצר, אבל טרם קיבלנו אפילו הצעה קונקרטית אחת. מקווה ששר האוצר, אביגדור ליברמן, יפעיל את כל כובד משקלו על פקידי האוצר כדי לסיים את המשבר. אני קוראת לו להגיע באופן אישי ולשבת עם שרת החינוך, מנכלית המשרד, הממונה על השכר ואיתי. אנחנו מוכנים לשבת עד שייצא עשן לבן, ומצפים שביום רביעי האוצר יגיע סוף-סוף עם טבלאות שכר והצעות לתוספות שכר לכל עובדי ההוראה בשירות המדינה. זוהי שעת חירום וסכנה מוחשית לעתיד מדינת ישראל. רק הסכם שכר ימנע את הנטישה שמובילה לקריסת מערכת החינוך".