רה"מ ושרת החינוך ביקרו בבית ספר בכפר סבא: "נעשה הכול כדי שתמשיכו ללמוד"

בנט ושאשא-ביטון הגיעו לבית הספר היסודי "אוסישקין" ופגשו את הצוות החינוכי והתלמידים. השניים שמעו מהם על האתגרים בזמן משבר הקורונה ועל ההשפעה על שגרת הלימודים וחיי החברה. "נטפל קודם בנושא החברתי - ולחומר הלימודי נדאג בהמשך"

נפתלי בנט ויפעת שאשא ביטון בביקור בבית ספר יסודי בכפר סבא
נפתלי בנט ויפעת שאשא ביטון בביקור בבית ספר יסודי בכפר סבא | צילום: קובי גדעון, לע"מ

ראש הממשלה, נפתלי בנט, ושרת החינוך, יפעת שאשא-ביטון, ביקרו הבוקר (רביעי) בבית הספר היסודי "אוסישקין" בכפר סבא. השניים פגשו את הצוות החינוכי, ושמעו מהם על האתגרים של מערכת החינוך בזמן משבר הקורונה. לאחר מכן, שוחחו ראש הממשלה והשרה עם תלמידי כיתה ו' בבית הספר, ושמעו מהם כיצד הם חווים את גל האומיקרון, בדגש על ההשפעה על שגרת הלימודים וחיי החברה.

בנט אמר לילדים: "הגישה שלנו היא שאנחנו נעבוד מאוד קשה, בהמון דרכים, כדי שאתם תמשיכו להגיע לבית הספר. הצד שלכם בעסקה הוא שאתם תהיו ילדים טובים. ילדים שרואים אחד את השני, כשיש מישהו מחוץ לקבוצה אז מכניסים אותו פנימה ולא יוצרים כל מיני קבוצות למעלה ולמטה. אנחנו נעשה הכול כדי שאתם תמשיכו להגיע כל יום לבית הספר כרגיל, ותוכלו לממש את החלומות הנפלאים שתיארתם".

נפתלי בנט בביקור בבית ספר יסודי בכפר סבא
נפתלי בנט בביקור בבית ספר יסודי בכפר סבא | צילום: קובי גדעון, לע''מ

שרת החינוך הוסיפה כי "נטפל קודם בנושא החברתי ואני מבטיחה לכם שלחומר הלימודי נדאג בהמשך. הכי חשוב עכשיו זה להרוויח אתכם התלמידים, כאן, בתוך בית ספר בכדי שתקבלו את כל מה שאתם צריכים מבחינת חברתית, מבחינת המפגש שלכם אחד עם השני. אני מודה לצוותים החינוכיים שעובדים, רואים את העבודה הקשה והטובה שלכם בשטח".

ראש עיריית כפר סבא, רפי סער, בירך את בנט על ביקורו, ואמר כי "זה ביקור היסטורי ומרגש - אחרי 21 שנים בהן לא הגיע לכאן ראש ממשלה, שמחתי לארח את ראש הממשלה נפתלי בנט ושרת החינוך. במהלך הביקור הצגתי להם את הישגי החינוך בכפר סבא, ובמיוחד את היוזמות וההצלחות שלנו בהתמודדות עם אתגרי מגפת הקורונה במערכת החינוך העירונית".