הערב ב"המקור": האם שיצאה למתקפת שיימינג נגד רשויות הרווחה

לאחר שילדיה נלקחו ע"י המדינה, החלה לורי שם טוב לתקוף ברשת את העובדות הסוציאליות והשופטים. לאחר שנתיים שהיא במעצר ולפני שהחל משפטה - נחשפים חומרי החקירה הבלעדיים

זמן צפייה: 01:45

בשנים האחרונות הפכה לורי שם טוב, אם ששני ילדיה הוצאו מחזקתה, לאימת מערכת המשפט והרווחה. היא פתחה במתקפת שיימינג חריפה, ובאתר שבנתה תקפה באופן אישי את העובדת הסוציאלית שטיפלה בתיק שלה. היא כתבה שם, בין היתר: "המפלצת הזאת הוציאה את ילדיי בקור רוח מקפיא. נותר רק לקוות, שהילדה שלך לא תירש את הגן השקרני שלך".

כעת, אחרי שנתיים במעצר בלי שמשפטה החל, פותחת "המקור" את התיק שלה וחושף תיעוד בלעדי של חומרי החקירה. "האדמה נשמטת מתחת לרגליים, זה כאילו שהעובדות הסוציאליות הכניסו ידיים לתוך הרחם שלי, וקרעו את הגוף והנשמה שלי", סיפרה שם טוב על התחושה הקשה שמלווה אותה מאז המקרה. "הבנתי שאני יוצאת למאבק חיי. לא היה לי זמן לבכות - פתחתי מייד אתר. אין לי בושה בעניין, לקחו לי את הילדים ללא הצדקה".

עוד בחדשות 13:

"המקור": הנאשמים בהריגת החיילת במסיבת הטבע מדברים לראשונה

"השאיר אותה בסמטה מלוכלכת": הסוף האפל של הסרט "אישה יפה"

תחקיר "המקור": כך פעל ליצמן לביטול הצו נגד המסעדה הקבועה

לורי שם טוב
לורי שם טוב | צילום: חדשות 13

באתר שלה, חשפה שם טוב את פרטי העובדת הסוציאלית שטיפלה במשפחתה. היא הסבירה את הצעד: "אני לא מאמינה שלא צריך לכתוב את השם שלה. אם אני כותבת עליה שהיא חוטפת ילדים – זה מה שהיא".