לאחר ההתעללות בבן ה-15 בראשל"צ: כמה נערים נחקרו בחשד לאלימות ואיומים

נערים בני 13 נחקרו במשטרה בין היתר בגין הפצת סרטוני התעללות ברשתות החברתיות של הנער עמית כהן. בהמשך לכך, כהן לא יחזור ללמוד בביה"ס בו סבל מאלימות קשה וישובץ במוסד לימודי אחר

זמן צפייה: 01:19

לאחר מפגן התמיכה בנער עמית כהן בן ה-15 בראשון לציון שעבר חרם אלים וקשה שכלל תיעוד והפצה של ההתעללות ברשתות החברתיות, המשטרה החלה בחקירה מורכבת של כמה נערים בני 13 בגין חשד לאלימות, איומים והפצה של סרטוני התעללות לרשותות החברתיות - כך פורסם הערב (ראשון) בחדשות 13.

מהחקירה עד כה עלה כי הנערים ביצעו את מעשיהם האלימים בכוונה להראות מי הכי "מקובל" בשטח בית הספר. כמו כן, הוחלט כי כהן לא יחזור ללמוד בבית הספר בו סבל ממסכת אלימות, וכי הוריו יחליטו יחד עם ראש עיריית ראשון לציון רז קינסטליך באיזה מוסד הוא ימשיך את לימודיו.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

ראש השב"כ רונן בר נפגש לראשונה עם ראש המודיעין המצרי בקהיר

מפקד צבא בריטניה: "עלינו להיות מוכנים למלחמה מול רוסיה"

בדרך לכנסת: ועדת השרים אישרה את חוק הגבלת כהונת ראש ממשלה

עמית בן ה-15 שעבר חרם אלים
עמית בן ה-15 שעבר חרם אלים

כזכור, הפרשה נחשפה כשחברו של עמית לכיתה ניסה להתערב לטובתו, והמחרימים שלחו לו את סרטוני החרם, להם צירפו תמונות של סכינים ושוקר חשמלי, כדי לאיים עליו שלא יתערב. הילד מייד דיווח להורים של עמית, ואז נשבר קשר השתיקה. עמית התרגש לראות את כל האנשים שבאו להפגין למענו, ואמר שהמסר שלו לילדים אחרים הוא לא לשתוק.

אביו של עמית, גולן, אמר אז לחדשות 13: "זה התחיל משנה שעברה, הילד עבר העלבות ואלימות פיזית והסתיר את זה בתוך הלב. הוא הסתגר בתוך החדר ולא היינו מודעים לבעיה, עד שגילינו את זה השבוע, שהילד עובר אלימות במסדרונות בית הספר מול כל התלמידים, ומערכת החינוך לא מודעת לזה. לא המורים, לא המנהלת ולא היועצת שהייתה מנהלת איתו שיחות".