חשד: המנהלת לא הוציאה את הילדים ליום כיף - והותקפה

לפי החשד, שני הורים נקטו באלימות כלפי מנהלת בית הספר ואיימו עליה שהיא לא תמשיך בתפקידה בשנה הבאה לאחר שהחליטה שילדי אותם הורים לא ייצא ליום כיף עקב בעיות אלימות. המנהלת פונתה לבית חולים ושוחררה, צמיג במכוניתה נוקב

אמבולנס | צילום: תיעוד מבצעי מד"א

חשד לאירוע אלימות חמור במוסד חינוכי: המשטרה הגיעה היום (שני) לבית ספר נטעים ברמת גן לאחר שעלה חשד ששני הורים תקפו את מנהלת בית הספר, שתכננה יום כיף והחליטה כי ילדיהם של אותם הורים לא ייצאו ליום כיף עקב בעיות אלימות.

לפי החשד, הם תקפו באלימות את המנהלת, הפריעו לשליחת הילדים באוטובוס והבטיחו למנהלת כי היא לא תהיה בתפקיד בשנה הבאה והיא תסיים את היום באמבולנס. המנהלת פונתה באמבולנס לבית החולים שיבא תל השומר עם דפיקות לב חזקות, חולשה וסחרחורת, ולאחר שעברה בדיקות היא שוחררה. לאחר מכן גילתה המנהלת גם כי אחד הצמיגים במכוניתה נוקב.

לאחר ששוחררה מבית החולים נשלחה המנהלת להתאושש בביתה, ומחר צפויה להגיש תלונה במשטרה. בינתיים נפתח תיק בעניין, אך החקיה תיפתח רק לאחר הגשת התלונה. אשת חינוך בבית הספר אמרה היום: "הורים שמנסים להשליט טרור ופחד על המערכת, כשלא נכנעים - זו התוצאה".

הנהגת ההורים בבית הספר גינתה את האירוע והחליטה להשבית מחר את הלימודים למשך שעה. "כוחה של קהילת נטעים נמדד ברגעים יפים של מעורבות ושיתוף פעולה, אבל גם במצבים בהם צריך לממש באופן חד וברור ערכים ונורמות התנהגות, בהתאם לקוד האתי שלנו: לא לאלימות, כן לכבוד הדדי ולסובלנות", אמרו בהנהגת ההורים.

מעיריית רמת גן נמסר בתגובה: "לעירית ר"ג לא משנה אם מדובר באירוע של אלימות מילולית ופגיעה ברכוש ולא הגוף מדובר בכל מקרה באירוע חמור ומטריד שיש לטפל בו במלוא החומרה. תופעת האלימות במערכות החינוך ראויה לכל גינוי ולתגובה חדה ונחושה מנגד קל וחומר כאשר מדובר על אלימות מצד הורים מבוגרים כנגד אנשי חינוך לאור היום ולעיני כולם".

"העיריה פועלת ותפעל בכל כוחה וסמכותה למגר את התופעה ולהגן על צוותי החינוך ומצפה משאר הרשויות לפעול באותו האופן וללא דיחוי. ראש העיר עודכן בזמן אמת על האירוע והנחה אישית את מנהל אגף הבטחון לפעול מיידית ובמקביל להפעיל את משטרת ישראל בכדי לחקור את האירוע ולמצות את הדין עם האחראים לו".