קטטה חריגה: הורה לתלמיד תקף מורים בפרדס חנה

קטטה שהחלה בין תלמידים הובילה לכך שאביו של אחד התלמידים שהיה מעורב תקף לפי החשד כמה מורים בבית ספר תיכון חקלאי בפרדס חנה. המשטרה פתחה בחקירה. מדובר במקרה האלימות השני מתחילת החודש באותו מוסד חינוכי

זמן צפייה: 02:34

מורה בן 47 נפצע באורח קל ותלמיד נוסף נפצע קל גם כן בקטטה שפרצה בבית ספר תיכון חקלאי בפרדס חנה מוקדם יותר היום (חמישי). המשטרה החלה בחקירת נסיבות האירוע. מדובר במקרה אלימות שני תוך שבועיים באותו מוסד חינוכי.

בתחילה התרחשה קטטה בין תלמידים. לפי החשד, אביו של אחד התלמידים שהיה מעורב בקטטה תקף כמה מורים. כתוצאה נפצע אחד המורים, שהתפנה עצמאית לבית החולים הלל יפה בחדרה.

מהמועצה נמסר בתגובה: "בשעת הצהריים התרחש אירוע אלימות חריג וחמור בבית הספר, שבמהלכו הותקף איש צוות חינוך בראשו ופונה באמבולנס לבית החולים הלל יפה, בליווי ראש המועצה, הגר פרי יגור, אשר הגיעה למקום תוך דקות. אנו רואים בחומרה רבה כל אירוע אלימות, ולא נסבול כל פגיעה בצוותי החינוך שלנו. בית הספר, בשיתוף פעולה עם אגף החינוך של המועצה, בפיקוח משרד החינוך ומשטרת ישראל - מטפלים ומתחקרים בשעה זו את האירוע".

איגרת שהפיץ בית הספר אל ההורים, מגלה מקרה דומה שאירע לפני כשבועיים באותו מקום, ובו מורה ומנהל הותקפו על ידי אחד ההורים. במסמך נכתב: "במהלך יום הלימודים, התפרץ לחדר המנהל הורה והחל להשתולל, לצעוק ולאיים בעקבות טענות כי בנו הותקף לכאורה על ידי איש צוות מבית הספר. למרות ניסיונות חוזרים של השוהים בחדר המנהל להרגיע את האב, ולהבין את התלונה שעלתה, האב לא נרגע והמשיך לאיים ולצעוק עוד דקות ארוכות. צוות בית הספר הזמין משטרה לטפל באירוע, והוגשה תלונה נגד האב. בית הספר מגנה את האירוע ורואה בחומרה רבה את המעשה. לא נסבול כל מקרה של אלימות כלפי הצוות החינוכי".