בכירה בהסתדרות המורים לגננות: "לגרש את החושך ממשרד החינוך"

בפוסט שפרסמה יו"ר מחלקת גננות בהסתדרות המורים, היא פונה לגננות בברכת חג שמח, אך בחרה לתקוף את משרד החינוך ואפילו את ההורים: "נצליח לגרש את כל החושך שמגיע ממשרד החינוך ולעיתים גם מההורים". בהסתדרות המורים סירבו להגיב. לאחר הביקורת, הפוסט נמחק

הפוסט אותו כתבה ענת דדון, יו״ר מחלקת גננות בהסתדרות המורים
הפוסט אותו כתבה ענת דדון, יו״ר מחלקת גננות בהסתדרות המורים | צילום: צילום מסך

הדרך החריגה של בכירה בהסתדרות המורים לברך לחג החנוכה: ענת דדון, יו"ר מחלקת גננות בהסתדרות המורים, פרסמה פוסט ברכה לגננות בחשבון הפייסבוק הפרטי שלה לכבוד חג החנוכה, אך בחרה בו לתקוף חזיתית את משרד החינוך ואפילו את ההורים.

"הלוואי שלקראת החג הקרב ובא, חג הנצחון על החושך, נצליח לגרש את כל החושך שהחליט להגיע על עבודת הגננת", כתבה דדון. "החושך שמגיע ממשרד החינוך, החושך שלעיתים מגיע מן ההורים, החושך שלעיתים מגיע מהרשות המקומית".

בוועד הגנים הארצי זעמו על הדברים: "כבר לא מופתעים מבחירת המילים של הגוף שמתיימר לייצג את הגננות. הדבר היחיד שיוצא מאמירות כאלו הוא ריחוק בין הגננות לכל השאר - משרד החינוך, השלטון המקומי וההורים. זו המציאות שמייצרת מי שאמורה לייצג את הגננות מול כולם".

יש לציין כי מדובר בפוסט שדדון פרסמה בחשבון הפרטי שלה. בהסתדרות המורים נמנעו מלהגיב לדברים. לאחר הביקורת, דדון מחקה את הפוסט.

אתמול שלחה דדון מכתב למשרד החינוך ובו הודיעה כי הנחתה את הגננות שלא לשתף פעולה עם חלוקת בדיקות האנטיגן בגנים. זאת לאחר שנאמני קורונה ברשויות הנחו את הגננות לעסוק בהרכבת הערכות ובחלוקתן בניגוד לנוהל משרד החינוך.