טרנזיט: הכירו את ה"אובר" הישראלי של עולם ההובלות

הובלה מהרגע להרגע: אפליקציה כחול לבן חדשה בשם TRANZIT רוצה לחבר בין לקוחות שצריכים הובלה לבין מובילים באזור הפנויים לשירות - תוך שעה וחצי בלבד. איך זה עובד? הנה הפרטים

Capture 246 24 234
טרנזיט: הכירו את האובר הישראלי של עולם ההובלות | צילום: צילום מסך

אפליקציית TRANZIT היא פלטפורמה ישראלית חדשה(הזמינה כאפליצקית מובייל ובדפדפני הדסקטופ)  שפועלת במודל עקרון כלכלת השיתוף בדומה לחברות כמו - uber או Airbnb. טרנזיט מחברת בעצם בין לקוחות שצריכים הובלה לבין מובילים וחברות הובלה. כל זאת, לפי הבטחת החברה,  בזמינות של עד 90 דקות מרגע ההזמנה. מאחורי המיזם עומדים אליהו ממן. אליהו ממן הוא יזם חרדי מנוסה ומייסד אפליקציית drive2 המקשרת בין תלמידים הלומדים נהיגה למורים לנהיגה על בסיס זמינות מידית. ממן עמד בראש עמותת "בית השלום" שגם לוקחת חלק בפרויקטים "מסע" ו"החוויה הישראלית" שמטרתם לעודד עלייה בקרב בני הנוער בתפוצות. מנהל הפעילות הוא עמית חיון, חיון הוא בעל ניסיון ניהולי מתחום האבטחה ובעל תואר ראשון במדעי החברה.

אז איך זה עובד? ובכן, בחברה אומרים כי השימוש באפליקציה פשוט ונוח. הלקוח מזין את פרטי ההובלה למערכת כולל כתובת ויעד, תחנות עצירה בדרך ותמונות של הפריטים. במקביל, האפליקציה שולחת את פרטי ההובלה למובילים הנמצאים באזור המוגדר ואלו שולחים הצעת מחיר ללקוח. רק לאחר בחירת המוביל והסיכום איתו, הלקוח מזין את פרטי התשלום. השירות פעיל בכל רחבי הארץ. בחברה מספרים כי בשלב ההשקה נרשמו בפלטפורמה כ-500 מובילים שנבחרו בקפידה על פי פרמטרים מקצועיים כמו רישיונות מתאימים, ביטוחים ומחויבות לשירות בסטנדרט גבוה, כשבימים אלו מגייסת החברה מובילים נוספים לקראת ההתרחבות לערים נוספות.

[youtube_embed youtube_id='https://www.youtube.com/watch?v=kZ3sMzlQEKM']

בחברה אומרים כי באמצעות האפליקציה החדשה הלקוח יקבל מגוון של אפשרויות הובלה שיהיו מסווגות לפי קרבה גאוגרפית, גודל המשאית, לוח הזמנים של המוביל ואופי ההובלה. מבחינת המובילים, אותן הובלות יהיו מתוכננות בזמנים פנויים וישלחו אליהם ע"פ מיקומים וזמינותם ובכך יגדילו את ההכנסות של המובילים. "המערכת שפיתחנו באה לפתור שתי בעיות עיקריות שאתן מתמודדים המובילים ומזמיני ההובלה" אומר אליהו ממן, מייסד TRANZIT. "הראשונה היא יצירת  נקודת מפגש המרכזית בין המובילים לבין לקוחות עסקיים ופרטיים. בעיית החזרות הריקות הינה גלובלית ולא פוסחת גם על ישראל, 45% מהמשאיות הנוסעות בכבישים הם ריקות או לא מנוצלות דיו, היתרון של המערכת גורם לכל ספק שירות הובלות להפוך את המשאית שחוזרת לנסיעה רווחית ויעילה עבור המוביל. מצד שני המערכת מאפשרת ללקוחות פרטיים ועסקיים להזמין הובלה בקלות ופשטות ולקבל הצעות מחיר תוך מספר דקות ממובילים אחראיים, מקצועיים ובשקיפות מלאה, תהליך ארוך ומייגע הופך פשוט וקל. אנו מתכננים אץ הכניסה לשוק הבינלאומי, כאשר הערך הגדול ביותר הוא לעולם טוב ונקי יותר מזיהום אוויר ודילול משאיות על כבישים הגורמים פעמים רבות לתאונות ופקקי ענק "