וויל סמית' התנצל בפני כריס רוק על הסטירה באוסקר: "שגיתי, האלימות הרסנית"

השחקן זוכה האוסקר כתב בפוסט באינסטגרם כי הוא מעוניין להתנצל באופן פומבי בפני הקומיקאי, לאחר התקרית החריגה במהלכה סטר לו על במת הטקס בהוליווד. "התנהגתי בצורה בלתי מקובלת ובלתי נסלחת"

וויל סמית' תוקף את כריס רוק על במת טקס האוסקר
וויל סמית' תוקף את כריס רוק על במת טקס האוסקר | צילום: רויטרס

שחקן הקולנוע והזוכה הטרי בפרס האוסקר לשחקן הטוב ביותר, וויל סמית', התנצל הלילה (שלישי) בפוסט שכתב באינסטגרם בפני הקומיקאי כריס רוק, לאחר התקרית החריגה אתמול במהלכה סטר סמית' לרוק, לאחר שהאחרון, שהנחה את הטקס, סיפר בדיחה על חשבונה של ג'יידה סמית', אשתו של וויל.

"הייתי רוצה להתנצל בפניך בפומבי, כריס", התחיל סמית' את דבריו, "חציתי את הקווים ושגיתי. אלימות בכל צורה היא רעילה והרסנית. ההתנהגות שלי בערב הטקס הייתה בלתי מקובלת ובלתי נסלחת". עוד הוסיף לומר: "בדיחות על חשבוני הן חלק מהעבודה, אבל בדיחות על מצבה הבריאותי של אשתי הן יותר מדי בשבילי ואני מגיב רגשית". עוד התנצל סמית' בפני חברי אקדמיית הטלוויזיה האמריקנית.

וויל סמית' עם פרס השחקן הטוב ביותר בטקס האוסקר ה-94
וויל סמית' עם פרס השחקן הטוב ביותר בטקס האוסקר ה-94 | צילום: רויטרס

כזכור, משתתפי הטקס חשבו תחילה שמדובר בבדיחה או אירוע מתוסרט, אך סמית' חזר למושבו וצעק לרוק: "הסר את השם של אשתי מהפה המזוין שלך", וככל שחלף הזמן כלי תקשורת מובילים דיווחו שככל הנראה לא מדובר בסצנה מתוסרטת. לאחר מכן, השחקן דנדל וושינגטון ניסה לגשר בין סמית' לבין רוק.