מפיק האוסקר על וויל סמית': "השוטרים רצו לעצור אותו - כריס רוק מנע זאת"

מפיק הטקס שנערך בהוליווד הגיב לראשונה על התקרית החריגה, וסיפר כי לא היה מדובר בבדיחה מתוסרטת היות ורוק אילתר את כל בדיחותיו באותו ערב. "הם היו בשוק"

וויל סמית' תוקף את כריס רוק על במת טקס האוסקר
וויל סמית' תוקף את כריס רוק על במת טקס האוסקר | צילום: רויטרס

מפיק טקס האוסקר הגיב היום (שישי) לראשונה לאחר האירוע החריג בתחילת השבוע בין השחקן וויל סמית' לשחקן כריס רוק. המפיק סיפר כי "שוטרים הגיעו לאולם האוסקר וביקשו לבצע מעצר תוך כדי הטקס. כריס רוק מנע את זה הבדיחה לא הייתה מתוסרטת, כריס רוק אילתר את כל הבדיחות שלו", כך שגם התקיפה של סמית' לא תוכננה מראש.

עוד הוסיף המפיק של הטקס ההוליוודי כי "הם היו בשוק, ניסו תוך כדי השניות האלה להבין איך הם מעבירים את הסיטואציה עם מצלמות שלא היו מוכנות לכך".

וויל סמית' עם פרס השחקן הטוב ביותר בטקס האוסקר ה-94
וויל סמית' עם פרס השחקן הטוב ביותר בטקס האוסקר ה-94 | צילום: רויטרס

כזכור, התקרית החריגה התרחשה במהלך טקס האוסקר ה-94 שנערך בלילה שבין ראשון לשני השבוע בהוליווד, כאשר השחקן וויל סמית', שזכה בפרס השחקן הטוב ביותר על תפקידו בסרט "משפחה מנצחת", תקף את מנחה האירוע כריס רוק על הבמה. רוק סיפר בדיחה על חשבונה של ג'יידה סמית', אשתו של וויל סמית', והאחרון עלה לבמה והכה באגרופו את רוק.

ביום רביעי האחרון השחקן כריס רוק שבר את שתיקתו על האירוע בו סטר לו וויל סמית' בטקס האוסקר, במהלך מופע הסטנדאפ שלו בבוסטון שבארצות הברית. "אין לי הרבה מה לומר על מה שקרה", אמר השחקן בן ה-57, "כתבתי את המופע לפני טקס האוסקר. אני עדיין די מעבד את זה. אני אדבר על זה בשלב מסוים". דבריו של רוק נענו בקריאות "תתבע אותו!" מהקהל.