לאחר שנפתחה נגדו חקירה: מנכ"ל ה-WWE המיתולוגי פורש

וינס מקמהן, שהיה חלק מרכזי מהארגון במשך עשרות שנים והפך אותו למצליח ביותר בעולם, הודיע כי הוא מתפטר מתפקידו, לאחר שדווח כי מועצת המנהלים של החברה חוקרת אותו על הסכמתו לשלם דמי שתיקה בסך שלושה מיליון דולרים לעובדת לשעבר עמה ניהל רומן לכאורה

וינס מקמהן, מנכ"ל ה-WWE
וינס מקמהן, מנכ"ל ה-WWE | צילום: רויטרס

וינס מקמהן, מנכ"ל חברת מופיע ההאבקות המקצועית WWE, הודיע אמש (שישי) כי הוא פורש מתפקידו, זאת לאחר שבתחילת החודש דווח ב"וול סטריט ג'ורנל" כי מועצת המנהלים של החברה חוקרת אותו על הסכמתו לשלם דמי שתיקה בסך שלושה מיליון דולרים לעובדת לשעבר עמה ניהל רומן לכאורה.

"כשאני מתקרב לגיל 77", אמר מקמהן, "אני מרגיש שהגיע הזמן שאפרוש מתפקידי". מקמהן התפטר מתפקידו כיו"ר ומנכ"ל בשעה שהחקירה בעניינו נמשכת, כאשר בתו סטפני מקמהן ונשיא החברה ניק חאן ישמשו כמנכ"לים משותפים.

האלק הוגאן וריק פלייר בזירת ה-WWE
האלק הוגאן וריק פלייר בזירת ה-WWE | צילום: Matthew Glover / מתוך ויקיפדיה

מקמהן היה חלק מרכזי מה-WWE במשך עשרות שנים, וסייע להפוך את החברה למובילה בעולם בתחומה. אביו היה זה שהפעיל את ארגון ה-WWF, ובשנת 1982 פרש ומקמהן הבן נכנס לתפקידו, כשהיה בן 37. לאחר שהחל לשלוט בחברה פנה מקמהן לכוכבים הגדולים של ארגוני ההיאבקות האחרים בארצות הברית ובקנדה, והציע להם חוזי העסקה גבוהים.

גולת הכותרת של מקמהן הייתה החתמתו של כוכב ה-GCW, האלק הוגאן, ולקראת סוף שנות השמונים לא מעט ארגוני היאבקות נסגרו כתוצאה ממהלכיו העסקיים של מקמהן, וה-WWF הפך לארגון הפופולרי ביותר בעולם. בעקבות תביעה משפטים של הקרן העולמית לשימור חיות הבר, הנקראת גם היא WWF, ארגון ההיאבקות של מקמהן שינה את שמו ל-WWE. בשנת 2014 העריך המגזין פורבס את הונו ב-1.4 מיליארד דולר.