לפעמים חלומות מתגשמים: לאחר שנה וחצי - צביקה פיק חוזר לבמה

כשהזמר לקה באירוע מוחי, אף אחד לא האמין שהוא ישוב להופיע. כעת, הוא משתתף בחזרות לפסטיגל שיערך בחנוכה, לצד כוכבי הנוער הגדולים. "לחלוק איתו את הבמה זו פסגה בשבילי"

זמן צפייה: 03:01

שנה וחצי אחרי שלקה באירוע מוחי ובתום שיקום ארוך, המאסטרו חוזר לבמה. הבוקר הוא לקח חלק בחזרות לפסטיגל הקרוב שיעלה כמו בכל שנה בחנוכה.

זו לא הפעם הראשונה ששיריו של פיק זוכים לכבוד בפסטיגל. לפני 16 שנים מחרוזת הלהיטים הגדולים שלו כיכבה במופע הזה, יחד עם יעל בר זוהר ויהודה לוי. אך השנה, פיק יופיע לצד הכוכבים הגדולים שכל ילד ובן נוער מכירים. מעדן בן זקן ואיתי לוי ועד ליונתן מרגי ונועה קירל.

לכתבות נוספות בנושא >>

הזמרים פיטר רוט ומאור כהן חוגגים 25 שנים על הבמה

עומר אדם הופיע בפסטיבל הכליזמרים בצפת – ועשה היסטוריה

שירים, ריקודים – והרבה יותר metoo: אפס ביחסי אנוש – המחזמר

צביקה פיק
צביקה פיק | צילום: רפי דלויה

כמה מהם גדלו עליו ועל שיריו, וגם אלו שלא - לא יכלו להישאר אדישים לנוכחותו של המאסטרו. "בשבילי זה ממש כבוד גדול. גדלתי על השירים שלו", סיפרה השחקנית שירה לוי, "אני מעריצה שלו, ולחלוק איתו את הבמה בשבילי זו הפסגה". בשביל השחקנית טלי אורן מדובר בסגירת מעגל. במשך שנים היא שיחקה במחזמר "מרי לו" שהתבסס כולו על שיריו של פיק. "בשבילי לעמוד פה איתו אחרי כל כך הרבה שנים זה נורא מרגש", סיפרה אורן, "בעיקר עם כל הסיפור שהוא עבר, הוא פשוט תותח".

באותם ימים קשים כשהוא אושפז בבית החולים שבווינה, התקשה לקום מהמיטה ואף לדבר, מעטים האמינו שהוא יצליח לשוב לפסנתר ולבמות. אבל צביקה פיק לא נשבר ומגשים את החלום שלו לנגן שוב על הקלידים על במה מול קהל.