הזמר טום פטי מת בגיל 66

לאחר דיווחים סותרים אודות מותו של הזמר טום פטי נמסרה היום הודעה רשמית על מותו. פטי הובהל לבית החולים לאחר שככל הנראה לקה בדום לב בביתו, שם הוא נותק ממכשירי ההחייאה

פטי. הלך לעולמו מדום לב | צילום: רויטרס

הזמר טום פטי מת היום (שלישי) בגיל 66 לאחר שלקה בדום לב והובהל לבית החולים. לאחר שאתמול התקבלו דיווחים סותרים אודות מצבו נמסרה הודעה רשמית על מותו.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לפייסבוק רשת

אמש (שני) דווח כי הרוקר הובהל לבית חולים בלוס אנג'לס לאחר שנמצא מחוסר הכרה. ככל הנראה פטי לקה בליבו ובכלי התקשורת דווח כי הוא נותק ממכשירי ההחייאה ומת. אך למרות הדיווחים המוקדמים, משטרת לוס אנג'לס צייצה כי "אין בידינו מידע על פטירתו של הזמר טום פטי. המידע הראשוני שהופץ מקורו בטעות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שגרם הדיווח".

מכר מעל 80 מיליון תקליטים

פטי פרץ לתודעה הציבורית בשנות ה-70, כסולן להקת הרוק "Tom Petty and the Heartbreakers", אולם גם כחבר בלהקות נוספות וכאמן סולו. הוא מכר יותר מ-80 מיליון אלבומים, ובשנת 2002 הוכנס להיכל התהילה של הרוק'נ'רול. בשנים האחרונות הוא גם הגיש תכנית רדיו מוזיקלית. בין להיטיו הבולטים: "Free Falling"ו-"Learning to Fly".

בשנות ה-80 היה פטי חלק מהסופרגרופ "The Traveling Wilburys", בו היו חברים גם ג'ורג' האריסון (הביטלס), בוב דילן, רוי אוריבסון וג'ף לין (Electric Light Orchestra). הוא המשיך להופיע באופן רציף לאורך כל הקריירה שלו, כאשר השנה אף יצא לסיבוב הופעות לציון 40 שנה ל- Tom Petty and the Heartbreakers, שהסתיים בשבוע שעבר בשלושה מופעי סולד-אאוט באיצטדיון בלוס אנג'לס.

פטי היה נשוי לדנה יורק-אפרסון, אותה פגש כשהגיעה לאחת מהופעותיו בשנת 1991. קודם לכן היה נשוי במשך 22 שנים לג'יין בניו, עמה יש לו שתי בנות: אדריה, במאית; ואנהקים, אמנית.