"מלך האריות" 2019: האם גרסת הסרט החדשה תשחזר את הצלחת העבר?

אחד הסרטים האהובים ביותר של דיסני חוזר בגרסה חדשה שמעוררת התרגשות רבה, בעיקר בשל ליהוק הזמרת ביונסה. למרות חששות המעריצים, סביר להניח שגם הגלגול הנוכחי של המותג יהפוך לשובר קופות

זמן צפייה: 02:00

אנו נמצאים ימים ספורים לפני אחד האירועים הקולונעיים הגדולים של השנים האחרונות. "מלך האריות", אחד הסרטים האהובים והמצליחים ביותר של אולפני דיסני, חוזר לחיינו בגרסה חדשה, עם אנימציה חדשנית ובליווי קדימונים נוצצים שכבר מציפים את הרשת.

יציאת הסרט מעוררת התרגשות רבה, לא רק בגלל הפופולאריות העצומה שלו, אלא גם בשל העובדה שיוצרי הסרט ובראשם הבמאי והשחקן המוערך ג'ון פאברו, ליהקו את אחד מהרכבי השחקנים המרשימים ביותר על המסך בשנים האחרונות - במרכזו הזמרת ביונסה נואלס, שתגלם את הלביאה נלה. לצידה, יככבו בין היתר הקומיקאים ג'ון אוליבר כתוכי זאזו וסת' רוגן כחזיר היבלות פומבה. בליהוק מסקרן במיוחד, נבחר המוזיקאי והשחקן המוערך דונלד גלובר, לתפקיד סימבה. 

מלך האריות
מלך האריות | צילום: החדשות 13

לכתבות נוספות בחדשות 13: 

צה"ל: במהלך בניית המכשול התת קרקעי ברצועה – נחשפה מנהרה חדשה

"דורשות צדק עבור ילדינו": אימהות מהעדה האתיופית הפגינו בת"א

רשימת הכבישים המסוכנים שלא תוחזקו בשל מחסור בתקציב

הפקת הסרט לוותה בחשש רב מצד המעריצים, חלקם טענו לאחר הקדימון הראשון כי הוא נראה כהעתק מוחלט של הגרסה המקורית, ואחרים טענו כי אנימציה ריאליסטית פוגמת בחוויה. אולם יוצרי הסרט הפנימו את הביקורת וחיכו לרגע אחרון בסוף החודש שעבר, אז שיחררו קטע קצר שבו ביונסה וגלובר מבצעים קטע מתוך אחד השירים האהובים מתוך הסרט - "Can you feel the love tonight". הרגע הזה כבר שכנע את הספקנים, וסביר להניח שגם הגלגול הנוכחי של המותג המצליח - יהפוך לשובר קופות.