דיווח בצרפת: הטניסאי הישראלי דודי סלע חשוד בהטיית משחק

ב"ל'אקיפ" הצרפתי דווח כי במהלך משחק מוקדמות הרולאן גארוס בין סלע לספאטה הספרדי הצטברה כמות הימורים חריגה. הרשויות יפתחו בבדיקה. סלע: "הדברים לא נכונים"

דודי סלע
דודי סלע | צילום: רויטרס

עיתון הספורט הצרפתי "ל'אקיפ" מדווח היום (חמישי) על חשד לאי-סדרים והטיית משחק מצד הטניסאי הישראלי דודי סלע במוקדמות הרולאן גארוס.

לפי הדיווח, החשד להטייה הוא לגבי משחק בסיבוב הראשון בין סלע לספאטה הספרדי, שבו הפסיד הראשון 6:3, 6:0 תוך 57 דקות. עוד על-פי הדיווח, במהלך המשחק הצטברה כמות הימורים חריגה - מה שמעלה את החשד להטייה מכוונת לכאורה של סלע, המדורג 456 בעולם. הרשויות יפתחו בבדיקה.

דודי סלע
דודי סלע | צילום: GettyImages/אימג'בנק

סלע מסר בתגובה: "לשמחתי, מי שמכיר אותי כשחקן וכבעיקר כאדם, לאורך כל שנות חיי והקריירה שלי, יודע שהדברים שפורסמו היום לא רק שלא נכונים, אלא שאין כל סיכוי שאהיה מעורב בדברים מהסוג הזה. הימורים על משחקי ספורט בכל הענפים קיימים בהרבה מקומות, ואין לי כמובן כל קשר למה שמתנהל שם.

"מי שמעורב בענף אמור בקלות להבין שכשחקן שלא התחרה תקופה ארוכה עקב פציעות, הסיכוי שלי לנצח את המשחק נגד שחקן שדורג הרבה מעליי, היה לא גבוה ממילא - כך שתמוה שהיה צורך בכלל בהימורים מהסוג הזה. צר לי שגופי תקשורת חושבים קודם כל על הרייטינג שלהם ולא בוחלים בלפגוע בשמו הטוב של שחקן, אדם שלא נפל רבב בהתנהלותו משך עשרות שנים. כשאשוב לארץ אתייעץ עם יועציי כיצד להגיב לפרסום המוזר הזה". בסביבתו של סלע שוקלים לתבוע את "ל'אקיפ" על הפרסום.

סלע (37) הוא אלוף ישראל שדורג בשיא הקריירה במקום ה-29 בעולם, לאחר שזכה באליפות ישראל שמונה פעמים והוא ממוקם במקום הראשון בארץ מ-2006.