הליגות העליונות יוחרגו מהסגר - יחזרו לפעילות בסופ"ש הקרוב

שרי הספורט והבריאות הסכימו כי הליגות העליונות ישובו לפעול, במסגרת מתווה בידוד שיחול על השחקנים והצוותים המקצועיים. טרופר: "צריך את הליגות גם מבחינה ספורטיבית וגם מבחינה כלכלית"

זמן צפייה: 00:45

שר הבריאות יולי אדלשטיין ושר התרבות והספורט חילי טרופר הגיעו הערב (שלישי) להסכמה באשר לליגות העליונות, והחליטו להחריג אותן מהסגר כך שהן יחזרו לפעילות כבר בסוף השבוע הקרוב. על פי ההסכם, הליגות יורשו לפעול רק בהתאם למתווה בידוד ביתי קפדני, שישמור על בריאותם של השחקנים והצוותים המקצועיים.

השר חילי טרופר, שהעלה היום בישיבית הממשלה את הצורך בהמשך הפעילות ואת "הסכנה שעלולה להיווצר אם אלה לא יוחזרו", לשון ההודעה, הודיע כי בכוונתו להמשיך במאמצים להשבת כלל הליגות והספורט כולו.

"אני שמח שהמאמצים צלחו והליגות חוזרות", מסר טרופר. "מדובר במאבק חשוב. צריך לקיים את הליגות גם מבחינה ספורטיבית וגם מבחינה כלכלית ובעיקר כדי לתת נחת להמוני האוהדים בתקופה הקשה הזאת. אני מודה לשר הבריאות יולי אדלשטיין על ההבנה והשותפות ולראשי מנהלות הכדורגל והכדורסל על העבודה המשותפת".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

קופות החולים יחסנו מתחסנים חדשים מתוך מלאי המנה השנייה

בדרך לאיחוד במרכז-שמאל: חולדאי במו"מ מתקדם עם יעלון

ההטרדה וההשתקה: תושב קיבוץ בצפון חשוד בפגיעה מינית ב-9 ילדים

דראגן בנדר, מכבי תל אביב בכדורסל
דראגן בנדר, מכבי תל אביב בכדורסל | צילום: עמוד הפייסבוק הרשמי, מכבי Playtika ת''א

ובעוד הליגות יחזרו לפעילות, הממשלה אישרה מוקדם יותר הערב את הארכת הסגר שהחל לפני שבועיים בעשרה ימים נוספים, ובכך הוא צפוי להסתיים ב-1 בפברואר. כמו כן, הממשלה אישרה תקנות תעופה שמחייבות כל נוסע שנכנס לישראל לעשות בדיקת קורונה 72 שעות לפני המראתו לארץ. על פי הערכות, ייתכנו הארכות נוספות של הסגר, בשל התפשטות המוטציות.