סימון ביילס אחרי שפרשה: "צריכה להתמקד בבריאות הנפשית שלי"

שעות בודדות לאחר שעזבה במפתיע את התחרות הקבוצתית, המתעמלת האומנותית בת ה-24 הודתה כי לא פרשה עקב פציעה פיזית, אולם חשה כי היא "לא רוצה להמשיך - אני מתמודדת עם דברים נפשיים"

זמן צפייה: 07:19

זמן קצר לאחר שפרשה במפתיע מהתחרות הקבוצתית באולימפיאדה, המתעמלת האמריקנית סימון ביילס הודתה כי סיבות נפשיות הן שהובילו אותה לקבל את ההחלטה הקשה. "חשתי כי אני לא רוצה להמשיך - עליי להתמקד בבריאותי הנפשית", אמרה. ביילס, שעדכנה כי "מצבה הפיזי טוב", תתחרה בתחרויות ביום בחמישי.

תחילה פורסם כי הסיבה לעזיבתה של ביילס היא "נושא רפואי שיוערך מחדש", אלא שבהמשך, כאמור, המתעמלת חשפה את הסיבה האמיתית. "להגיע לאולימפיאדה ולהיות כוכב ראשי זה לא דבר פשוט", סיפרה. מאוחר יותר, דוברת הבית הלבן הודתה לביילס וכתבה כי "מגיע לה תודה ותמיכה, אנחנו ברי מזל שיכולנו לראות אותה בפעולה".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

לראשונה מאז מרץ: מספר המאומתים חצה את רף ה-2,000

פרשת הסחר בסמים: הכדורגלן שנעצר – שוער לשעבר בהפועל ב"ש

המכון לביטחון לאומי מעריך: איראן בטווח חודשים מפריצה לגרעין

סימון ביילס, אולימפיאדה
סימון ביילס | צילום: רויטרס

כזכור, בשל תרגיל שהשתבש שהביא לציון הנמוך - 13:66, ביילס יצאה מהאולם ולא המשיכה לתחרות הקבוצות יחד עם נבחרת ארצות הברית שבהיעדרה זכתה "רק" במדליית הכסף, לראשונה מאז 2010, והותירה את הזהב לידי הנבחרת הרוסית. בסוף התחרות, אמרה ביילס כי היא "מאוד מתוסכלת אך גאה בבנות הנבחרת שהשיגו את מדליית הכסף". עוד הוסיפה כי "אנו מקווים שאמריקה עדיין אוהבת אותנו".

לאחר תחרות המוקדמות שהתקיימה אתמול, ביילס חשפה במעט את הרגעים הלחוצים איתם היא מתמודדת. "זה לא היה יום קל או הכי טוב שלי, אבל עברתי את זה", כתבה האמריקנית והוסיפה כי "מרגישה לפעמים שמשקל כל העולם על כתפיי", וכי "האולימפיאדה היא לא בדיחה, זה רק נראה שלחץ לא משפיע עליי".