"מחפשת לה בגדים זולים": הסטייליסטית שהפכה לחברתה של אשת רה"מ

סנדרה רינגלר, שהגיחה לקדמת הבמה לפני שני עשורים, מספרת בריאיון מיוחד על החיים שמחוץ לאינסטגרם, הזוגיות עם השף שגב משה - והעבודה עם שרה נתניהו. "היום אני כבר קוראת לה מאמי"

זמן צפייה: 09:22

לפני שני עשורים עברה סנדרה רינגלר לקדמת הבמה, בתוכנית "המהפך" שבה שימשה סטייליסטית, ובהמשך - חצתה את הקווים והפכה בעצמה להיות מגישה ופרזנטורית של מותגים. בימים אלה היא משיקה קולקציית תכשיטים וגם מדגמנת אותה, ובמקביל – מתחזקת קשר קרוב עם רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו.

בתחילת הדרך מה שהזניק את הקריירה של רינגלר היה הקמפיין המפורסם בזנזיבר לבגדי ים – שהפך גם לאירוע כואב עבורה. "בדרכנו לשדה התעופה אימא שלי צלצלה ואמרה שאבא שלי נפל מהמיטה", שחזרה. "הוא היה בן 98 וקיבל מכה בראש. אני בדרך לשדה התעופה וזו דילמה גורלית. לקחתי החלטה שאני עולה על הטיסה ועושה את העבודה. רק כשנחתי, אמרו לי שהוא נפטר". ברגע ההוא קיבלה סנדרה החלטה קשה מאוד - ובחרה שלא לוותר על העבודה על אף המחיר האישי. "לא הייתי עושה את זה אחרת, זה כנראה מה שאלוהים רצה", אמרה.

רינגלר, סנדרה, סנדרה רינגלר
סנדרה רינגלר

כבר 15 שנה שרינגלר בזוגיות עם השף משה שגב, שאותה הכירה, איך לא, על הסט. "הכרנו בתוכנית של אודטה", שחזרה. "הוא ביקש את הטלפון שלי, יצאנו לאיזה שני דייטים והחלטנו לטוס לפריז והאמת שהיה על הפנים. חזרנו ארצה כל אחד לחייו, וכעבור שנה הוא הזמין אותי לתוכנית שלו. התחיל פלרטוט כזה במהלך התוכנית, למחרת הוא בא אליי ומאז הוא נשאר". מי שמציץ בחשבון האינסטגרם של רינגלר לא יכול לפספס אלמנט אחד מאוד משמעותי - החברות. חופשות בחו"ל, בגדי מעצבים, משפחות שנראות מושלמות. "זה יכול להיראות שטחי, אבל אכפת לנו מאיך שאנחנו נראות" הסבירה. "לאף אחת מאיתנו לא נופל הכסף מהשמיים".

בין היתר, כאמור, הפכה רינגלר עם השנים לסטייליסטית וחברה קרובה של רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו: "בהתחלה קראתי לה גברת נתניהו – היום אני קוראת לה מאמי", סיפרה רינגלר. "אני משתדלת להביא לה דברים בסייל. תלבושת לא יכולה לעבור את אלף השקלים, אז אנחנו מוצאות את מה שיש בזול, שנראה מיליון דולר". רינגלר הצהירה: "אין אח ורע לתופעה הזאת של הרמיסה והשחיטה של מה שהתקשורת עשתה לה. גם אני לפעמים מתפוצצת, אבל זה לא בחדשות".