הצצה ראשונה: קן גרסת 2022 בסרט "ברבי"

אומנם הקומדיה הרומנטית שבוימה ונכתבה על ידי גרטה גרוויג לא צפויה להגיע לאקרנים בשנה הקרובה, אך למרבה השמחה האחים וורנר חשפו למעריצים תמונה מתוך הסרט, שבה נראה השחקן ראיין גוסלינג שזוף ובלונדיני, העתק נאמן לדמותו המקורית • צפו

קן גרסת 2022 - בסרט ברבי
קן גרסת 2022 - בסרט ברבי | צילום: מתוך טוויטר

אומנם הסרט "ברבי" מאת גרטה גרוויג לא יגיע בשנה הקרובה לבתי הקולנוע, אך לשמחתנו הרבה האחים וורנר פרסמו אתמול (רביעי) הצצה ראשונית לקטע מתוך הסרט - תמונה של ריאן גוסלינג בדמותו המפורסמת של קן, בן זוגה השזוף של ברבי.

בהתייחס לתמונה, נראה כי הכוכב ההוליוודי שומר אמונים למראה של הבובה המקורית, בעזרת צביעה של עורו בגוון כתמתם, שמירה על גזרה חטובה ומוקפדת ואף הפיכת שיערו לבלונדיני. תחתוניו, באופן מבדר למדי, ממותגים בכיתוב של שמו, ולגופו חליפת ג'ינס בסגנון חצי טרנדי, חצי מיושן. עם זאת, העלילה עצמה עדיין נותרת בגדר תעלומה, וגם מועד הפצת הסרט בישראל עדיין לא ברור.

עוד בתרבות ובידור:

אור ירוק, אור אדום: ריאליטי חדש שיבוסס על "משחק הדיונון" יציע את הפרס הכספי הגדול ביותר בטלוויזיה

ג'סטין ביבר מספר על ההתמודדות עם התסמונת ששיתקה את פניו: "ישו איתי"

חברי להקת BTS מודיעים בדמעות: "אנחנו מתפרקים"

ברבי וקן
ברבי וקן

עד כה פורסם כי הסרט "ברבי" יכלול שורה של קומיקאים מוכרים כמו איסה ריי וויל פרל, לצד הכוכבים העולים הארי נף ונקוטי גאטווה. המעריצים יצטרכו לחכות עד ה-21 ביולי 2023, אז הסרט ישוחרר לאקרנים בעולם, כדי לגלות מה ברבי, קן וויל פרל יביאו יחדיו למסכים.